עמוד הבית » תחליב חלב לתינוקות בעל מרכיב HMO

תחליב חלב לתינוקות בעל מרכיב HMO

NAN_Supreme_Stage צילום יחצ
NAN  הינו המותג המומלץ בעולם על ידי רופאי ילדים, כאשר הנקה בלעדית אינה מתאפשרת.

NAN SUPREME הינה תרכובת מזון התינוקות היחידה בארץ המכילה שני סוגי HMO ופרוביוטיקה ייחודית מסוג L.Reuteri בכל השלבים.

מרכיב ה- HMO הוכח מדעית כתורם לחיסוניות, ולעידוד חיידקים פרוביוטיים המסייעים למערכת העיכול של התינוקות. העובדה שהפורמולה של NAN SUPREME מכילה שני סוגי HMO מקבוצות שונות תורמת להגנה חיסונית מקיפה יותר.

פרוביוטיקה מסוג L.Reuteri. הינה זן ייחודי המוגן בפטנט רשום, זהו זן פרוביוטי שקיים באופן טבעי בחלב אם ונחקר באופן נרחב ונמצא כבעל יתרונות רבים למערכת העיכול של התינוק.

150 שנות מדע: תרכובת מזון התינוקות הראשונה בעולם הומצאה על ידי אנרי נסטלה, מייסד חברת נסטלה העולמית לפני למעלה מ- 150 שנה (1867), כאשר רקח אותה עבור פג שלא היה מסוגל לינוק. חייו של התינוק ניצלו ומאז מובילה נסטלה את קטגוריית תחליפי החלב (תמ"ל) בעולם, עם מוצרים המבוססים על מחקר ופיתוח לצד הבנה עמוקה של הרכב חלב האם שהוא המזון הטוב ביותר לתינוק.

זו הפעם הראשונה שמותג בינלאומי של חברת נסטלה העולמית ייוצר במפעל מקומי של אסם- נסטלה בישראל.

אוליגוסכרידים של חלב האם (HMO – Human Milk Oligosaccharides): חלב אם, שהינו המזון הטוב ביותר לתינוק, מכיל גם מרכיבים חיוניים להתפתחות מערכת החיסון של התינוק. אחד החשובים בהם, והשלישי בכמותו הינו קבוצות ה- HMO. החיוניים להגנה על התינוק ופועלים במספר דרכים: תורמים לשגשוגם של החיידקים הפרוביוטיים הידידותיים במעי, נצמדים לחיידקים מחוללי מחלות ובכך מפחיתים זיהומים ומסייעים לויסות מערכת החיסון.

התחליב מכיל שני סוגים מרכזיים של HMO משתי הקבוצות העיקריות המהוות מעל 80% מכלל האוליגוסכרידים הנמצאים בחלב אם, להבדיל מפורמולות המכילות רק סוג אחד מקבוצת הHMO הטבעיים המהווה כ 41% בלבד. מחקרים שערכה נסטלה על השילוב הייחודי של שני סוגי  הוכיחו שהשימוש בתמ"ל המכיל שני סוגים אלו מפחית את הסיכון לזיהומים במערכת הנשימה ומקרב את הרכב המיקרוביום של התינוק לזה של תינוק יונק.

 פרוביוטיקה מסוג L.reuteri: מאחר ומערכת העיכול של התינוק אינה בשלה וממשיכה להתפתח בחודשים שלאחר הלידה, נוצרת אצל תינוקות רבים אי נוחות שמתפתחת פעמים רבות לגזים (קוליק) הגורמים לכאב ולבכי ממושך.  פרוביוטיקה מסוג L.reuteri ניתנת כיום לתינוקות עם קוליק, בין אם בתוך התמ"ל ובין אם כתוסף בטיפות, בשל היתרונות הרבים שלה למערכת העיכול.

סדרת התמ"ל היחידה המכילה את זן הפרוביוטיקה מיועדת לכלל התינוקות, במידה והנקה בלעדית אינה מתאפשרת. היא מסייעת בשיפור ההרכב המיקרוביוטי במערכת העיכול, מפחיתה את משך הבכי ומאזנת את הפעילות במערכת העיכול.

גם בבתי החולים: בחודשים הקרובים (מרץ) יגיעו לבתי החולים בקבוקים מוכנים להאכלה (RTF).הפורמולה מתאימה לכלל התינוקות הניזונים מתמ"ל כבר בבית החולים וחשובה במיוחד לתינוקות שנולדו בלידה קיסרית וזקוקים לעידוד ההתפתחות של אוכלוסיית החיידקים במערכת העיכול, כיון שלא עברו בתעלת הלידה.

לדברי קרן זופניק, מנכ"לית חטיבת מזון תינוקות וילדים באסם-נסטלה: " התחליב הינה פרי פיתוח בלעדי של חברת מזון התינוקות ראשונה בעולם המהווה בשורה אמיתית.

הפורמולה כוללת שילוב רכיבים ייחודי שהוכח מחקרית כבעל תרומה לחיסוניות, להפחתת זיהומים בדרכי הנשימה ולעידוד חיידקים פרוביוטיים, המסייעים למערכת העיכול של התינוקות."