עמוד הבית » תחרות מלכות היופי של ניצולות שואה 2021

תחרות מלכות היופי של ניצולות שואה 2021

זוכת מלכת היופי סלינה שנייפלד צילום: יוסי זמיר
אמש התקיים במוזאון ידידי ישראל בירושלים טקס למלכות היופי של שנת2021 , זהו לא עוד תחרות כפי שאנו מכירים זו תחרות יופי של נשים ששרדו את השואה, נשים חזקות ולכל אחת יש סיפור לא פשוט עם נס גדול.

בפתחו של האירוע היוקרתי הגעתי לד"ר גרינברג איזבלה והיא מספרת " לפני 25 שנה עבדתי ברמב"ם אני דור שני לניצולי שואה פתחתי מרפאה לניצולי שואה ומצאתי המון נשים חסרות ישע עריריות הן נקשרו אלי ואמרו שאני נותנת עבורם תחושת אימהות בנוסף, הן ביקשו לבנות עבורן מעין הוסטל פניתי לשמעון סבג מנכ"ל עמותת יד לחבר והתחלנו בבניה של מקום".

שמאל: ד"ר גרינברג איזבלה
צילום: פרטי

2012 התחרות יופי הראשונה יזמה ד"ר גרינברג בשיתוף עם שמעון סבג ד"ר גרינברג מתארת שנקודת המפנה שלה החל כאשר הייתה מבקרת את אמא בקביעות בימי שישי וגילתה באקראי ולאחר מחקרים בנס, שהיא ניצלה וכל משפחתה נספתה בשואה. מתוך כך החלה לבנות את הקרירה למען אותה אוכלוסייה ובעקבות היזמות וההצלחה  קיבלה פרס מפעל חיים 2017, וב2018 קיבלה יקירת חיפה".

מנחי הטקס מורן אטיאס וננסי ברנדס העברו את הערב הקסום באלגנטיות ובצורה הומוריסטית, המתמודדות עלו על הבמה לבושות בקפידה לפי צו האופנה כולן ניצחו את השואה ועלו לארץ והקימו בית בישראל.

צילום: נעמה משיח כהן

שמעון סבג מנכ"ל ומייסד "יד עזר לחבר" מסביר שכל רצונו לתת לאותם ניצולים ולהעניק כמה שיותר רגעים של אושר ונחת בערוב ימיהם".ד"ר מייק אוואנס תורם רבות לניצולי השואה. ולאחרונה השיק את בית הארחה בירושלים בעלות של כעשרה מיליון ש"ח פועל למען ניצולי השואה ותורם באופן שוטף מזה שנים. ד"ר אוואנס ציין "אני שמח ונרגש לראות את המדיה שהגיעה לסקר את הערב הייחודי ולא רק סיקורי חדשות רעות, ישנם אלפי אנשים שחיים בחשכה ובעוני ובאירוע זה אנו רואים נשים יפות שעברו גיהינום, אנחנו הערב חוגגים את השמחה, היופי ואת התקווה. אלוהים יברך איתכן ואני גאה להיות כאן".

כל הנשים עלו על הבמה ,בין השופטות: נציגת הדור השני לניצולי שואה לאה שנירר, הדוגמנית, מלכת היופי של ישראל לשנת 1992 רווית אסף, אירית רחמים, פנינה רוזנבלום, נטלי דדון, רות לבייב יליזרוב, נועה כוכבא – מלכת היופי של ישראל לשנת 2021  וירין בוזגלו נערת ישראל 2021.

צילום: נעמה משיח כהן

העניקו את הפרסים לזוכות בזר פרחים וסרט, מלכת היופי הזוכה סלינה שטיינפלד בת ה-86 מחיפה הונח על ראשה כתר מספרת "אני נרגשת אין לי מילים ואלוהים נתן לי חיים". סגנית מלכת היופי יהודית שבתאי, מלכת החן רבקה פפו סגנית מלכת החן מרסל אפשטיין וחביבת הקהל חיה קלמן.

צילום: נעמה משיח כהן

כולנו מאחלים להן אריכות ימים ושנדע ימים טובים.