עמוד הבית » תערוכת כובעים של כל הזמנים

תערוכת כובעים של כל הזמנים

תערוכת הכובעים צילום איתמר אהרון
הכובע נחשב מאות שנים כביטוי זהותי וייצוג חברתי ולעיתים בידול חברתי . הכובע הגדיר מאז ומתמיד את המעמד החברתי, הדת,המין ואת העמדה הפוליטית של חובשי הכובעים.

בשנים האחרונות קיימת חזרה לכובעים וזאת לאחר תקופה ארוכה שנעלמו וכיום הם פופולאריים והפכו לאקססוריז, כאמירה אופנתית. בעולם, יש תרבות של חבישת כובעים בשגרה כחיבור ישיר לסטייל וסגנון חיים ואף לאחרונה מעצבי העל  העלו  על המסלול דוגמניות עם כובעים בשלל פרשניות כמו: קנזו, דיור, ארמני, ועוד.

צילום טוני
צילום אישי

קניון עופר רמת אביב יערוך החל מהיום (2.8) למשך שבועיים, תערוכת כובעים, ראשונה מסוגה, בשיתוף רב האומן הישראלי שי טובול, שיוצר כובעים כבר 25 שנה, ובהפקת  גילי סיוון-כהן.  בתערוכה יחשוף טובול לראשונה את האוסף  הפרטי שלו הכולל מעל 100 כובעים ייחודיים שנוצרו בעבודת יד עבור אירועים, מופעים ואמנים שונים במשך למעלה מ 30 שנה. כל אחד מהכובעים מספר סיפור שלם ולרוב היווצרותו קשורה לתוואי הסיפור ואופי האמן או האירוע החל מהחומר ועד לחזות הסופית.

רבים מהכובעים מיוצרים מחומר אחד המפורק לגורמים במטרה לשמור על מקוריות וייחודיות ולהדגיש את הרבדים האומנותיים.

צילום אלון שפרנסקי
צילום טוני

התערוכה חושפת מגוון רחב של כובעים לכל אירוע החל מכובעי קוקטייל דרך כובעי רחוב ועד כובעים לבד בסגנון בוהו.

שי טובול מספר על האוסף: "כל חומר יכול לעורר בי ניצוץ. ההתמודדות שלי עם החומר מביאה התחדשות בעשייה והמחשבה ובגישה איתה אני יוצר כובע חדש. ליצור כובעים זה אקט של אהבה בשבילי. האמת הפשוטה "אני אף פעם לא באמת מרוצה" מביאה אותי לרוב הכי קרוב לשלמות"

צילום שי טובול
צילום שי טובול
צילום שי טובול

התערוכה תיפתח בעופר רמת אביב, לקהל הרחב,  החל מה 2.8  עד ה-16.08 בקומת כניסה .

הוספת תגובה

הוספת תגובה