עמוד הבית » תצוגת אופנה וירטואלית בהשראת סרט 'לשבור את הקרח'

תצוגת אופנה וירטואלית בהשראת סרט 'לשבור את הקרח'

לשבור את הקרח קולקצית H&M צילום יחצ
דוגמנים ודוגמניות צעירים וצעירות יציגו את קולקציית סתיו חורף 2021 בהשראת הסרט 'לשבור את הקרח 2' של דיסני במסגרת שבוע האופנה פרוזן, הראשון מסוגו.

שבוע האופנה הווירטואלי של 'לשבור את הקרח 2' מתרחש בעולם הקסום של ארנדל, ויעלה לצפייה מיד לאחר שבועות האופנה הבינלאומיים של לונדון, ניו יורק, מילאנו ופריז. התצוגה תוצג בערוץ היוטיוב של דיסני ג'וניור ביום ראשון ה- 18 באוקטובר. תצוגת האופנה באורך 15 דקות, תוקרן ביום ראשון 18 באוקטובר בשעה 17:00 אחה"צ.

את רגעי השיא של התצוגה צילמה צלמת האופנה, מרי מקרטני, בתו של סר פול מקרתני, (ואחות של המעצבת סטלה מקרתני) שמונתה לצלמת הרשמית של שבוע האופנה פרוזן המתקיים מייד לאחר שבועות האופנה של פריז ולונדון. מקרתני צילמה 16 ילדים המדגמנים מעל 50 מערכות לבוש.

צילום מרי מקרטני

בין מערכות הלבוש בהשראת הסרט, ניתן למצוא מעילים, פיג'מות ונעלי בית, קפוצ'ונים וסווטשירט, לצד שמלות עם דמותה של אנה וכמובן תחפושות של אולף ושמלות וגלימות בהשראת אנה ואלזה. את הבגדים, הנעליים והאקססוריז בהשראת הסרט 'לשבור את הקרח 2' ניתן יהיה לרכוש בחנויות H&M לכשיפתחו החנויות לאחר הסגר.

צילום מרי מקרטני

את מגוון התחפושות של המותג המוביל לתחפושות בעולם Rubis, ניתן לרכוש במגוון אתרי האונליין של חנויות הצעצועים  כדוגמת צעצועי מורן ובאתר https://www.azrieli.com

תצוגות האופנה הווירטואליות שואבות השראה ומעבירות את הצופים בצורה קסומה לעולם של ארנדל ומחוצה לה, כאשר אזורים שונים מתכתבים עם אלמנטים בסרט, כולל היער המכושף והקרחון של אלזה שאליו מוביל אותה הנהר אחטוחאלאן. ניתן לצפות בטעימה ממה שעתיד לבוא בפרומו בלעדי של מאחורי הקלעים :

https://vimeo.com/466092649/0c6606e66d

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה