עמוד הבית » תצוגת האופנה המסקרנת של מעצב העל הישראלי – אלון ליבנה בשבוע האופנה 2019

תצוגת האופנה המסקרנת של מעצב העל הישראלי – אלון ליבנה בשבוע האופנה 2019

דוגמנית המסלול של אלון ליבנה לובשת את הדגם בהשראת הדייסון סופרסוניק קרדיט צילום- נוי ערקובי
Dyson Supersonic, נותנת את החסות הראשית לבקסטייג' (מאחורי הקלעים)

ליבנה הציג בשבוע האופנה את קולקציית שמלות הערב החדשה שלו הכוללת גם דגם מיוחד שעיצב בהשראת Dyson Supersonic – מייבש השיער החדשני של דייסון. הדגם של ליבנה שעוצב בהשראת Dyson Supersonic כולל מוטיבים של עיגולים המתכתבים עם צורתו של מייבש השיער ומוטיבים של נפח השאובים מטכנולוגיית הולכת האוויר של המכשיר. הדגם משלב גם את שלושת הצבעים ורוד- אפור- שחור, כצבעו של מייבש השיער Dyson Supersonic.

כל מעצבי השיער שיעצבו את שיערן של כל הדוגמניות והדוגמנים המשתתפים בשבוע האופנה, עברו הדרכה מקצועית על ידי אנשי דייסון והשתמשו במייבש השיער- Dyson Supersonic בהכנת הדוגמניות לכל התצוגות. בהתאם עוצב גם חלל הבקסטייג': שטיח בצבע "ורוד דייסון" נפרש על הרצפות, כל המראות בעמדות עיצוב השיער עוצבו בצורת העיגול הוורוד של Dyson Supersonic ועמדת צילום ייחודית אפשרה לכל הדוגמנים והדוגמניות להצטלם כששערם מתנפנף ברוח ולשתף את הסרטונים.

שבוע האופנה תל אביב 2019, בהובלת מוטי רייף, מתקיים זו השנה השביעית בימים ראשון-רביעי, 10-13 במרץ 2019 בהאנגר 11, נמל תל אביב.

זו השנה השנייה בה יוביל שבוע האופנה של תל אביב את המגמה המבורכת של "שינוי אידיאל היופי", ויצעיד על המסלול דוגמניות בכל הגילאים, המידות, הגבהים, הצבעים והדתות, מתוך אמונה כי אין אידיאל יופי אחד, דבר שמעניק לנשים לגיטימציה ובטחון להרגיש טוב ובטוח יותר עם עצמן.

כמו כן, שבוע האופנה תל-אביב 2019 יתקיים השנה בסימן אופנה ישראלית "כחול-לבן" בשיתוף מטה "כחול-לבן" במשרד הכלכלה והתעשייה.

דוגמנית המסלול של אלון ליבנה לובשת את הדגם בהשראת הדייסון סופרסוניק קרדיט צילום- נוי ערקובי