עמוד הבית » תשכחו כל מה שידעתם על החלקות, ההחלקה הזו לא הורסת את השיער !

תשכחו כל מה שידעתם על החלקות, ההחלקה הזו לא הורסת את השיער !

מוצרים-החלקת-סילק-קרטין צילום: יח"צ
מהפכת ההחלקה הביתית סילק קרטין מוצר הדגל מבית ויטמינס - החלקת קרטין לשימוש ביתי

חברת ויטמינס המתמחה בתחום מוצרי השיער המקצועיים, משיקה מוצר ראשון מסוגו  – החלקת קרטין לשימוש ביתי. המוצר החדש שקיבל את אישור משרד הבריאות, אינו מכיל פורמלין או חומרים רעילים ומסרטנים תקן איכות GMP מחמיר.

החברה שעד לא מזמן ייצרה ומכרה מוצרי שיער מקצועיים רק למספרות, פונה כעת גם לצרכניות המעוניינות להביא  את המספרה הביתה. החיסכון בכסף ברור: בעוד שהחלקה אחת במספרה עולה ללקוחה בין 800-1000 ₪, החלקה בעזרת הקיט עולה 75 ₪. משך הטיפול דומה למשך הטיפול במספרה.

המלצת החברה למשתמשות להיעזר בחברה קרובה שגם תעזור להקפיד על הוראות השימוש. החברה מדגישה כי אין שום סיכון בשימוש – התכשיר אינו שורף את השיער או פוגע בו.

למוצר ריח נעים והוא נמכר בערכה המכילה גם מסכה לשיקום השיער. ההחלקה הביתית של ויטמינס מתאימה במיוחד לשיער שכבר עבר טיפולים כימיים כמו צבע והחלקות קודמות. התוצאה היא שיער חלק מאוד. עמידות ההחלקה תלויה בסוג השיער ובקצב צמיחת השיער של כל לקוחה.

החברה פועלת מ 1943 כחברה המתמחה בתחום השיער בזירה המקצועית הבינלאומית. החברה מפתחת, מייצרת ומשווקת טווח רחב של מוצרים לטיפוח השיער, הקרקפת והעור. המוצרים מתבססים על חומרי גלם באיכות הגבוהה ביותר ומיוצרים באמצעות טכנולוגיות חדישות, המאפשרות לשמר את איכות החומרים ולייצר מוצרים שעוזרים לשקם את השיער ולהשיב לו מראה צעיר ובריא יותר.

חשוב להדגיש –שעל מנת השמירה והזנת השיער בקרטין יש חשיבות להשתמש באופן קבוע בסדרת המוצרים המצורפים , שמפו, מסכה,מרכך, סרום, קרם שכולם מבוססי קרטין.

המוצרים נמכרים ב רשת BE של שופרסל שחרטו על דגלם חדשנות איכות וצרכנות וניתן להשיגה בחנויות הבית שלנו סנט הייר ובאתר סנט הייר.

סרטון כיצד להשתמש בהחלקה

צילום : יח"צ
צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

 

צילום: יח"צ

אתר החברה www.hvitamins.com

המחיר : 150 ₪ והתכולה מספיקה לשני טיפולי החלקה

תגובות 2

הוספת תגובה

  • עשיתי את ההחלקה עבודה בעיניים השיער חזר אחרי יומיים יותר גרוע מקורזל

    • צר לי לשמוע, אני השתמשתי ועשה את העבודה, תלוי ברמת מקורזלות של השיער.