עמוד הבית » הרמת גבות באמצעות חוטים נספגים וחומצה היאלורונית

הרמת גבות באמצעות חוטים נספגים וחומצה היאלורונית

הרמת גבות צילום יחצ
גבות מפוסלות ונחשקות הן מזמן לא רק טרנד עולמי קוסמטי שסוחף נשים רבות בכל העולם בשנים האחרונות.

הגבות מעניקות מסגרת לפנים ויכולות באופן דרמטי לשפר ולהעניק מסגרת צעירה וחיונית לפנים שלנו .

כשפגעי הזמן  מתחילים לתת את אותותיהם בנשים בדרך כלל יתבטא רפיון העור  בירידה באלסטיות הטבעית של העור שלנו  ואז  תתרחש צניחת הפנים כלפי מטה תוך אובדן הנפחים. החלק הזה אינו פוסח גם על אזור הגבות שלנו שם מידלדלת רקמת השומן הטבעית הקולגן והאלסטין ומה שיגרום לאותו  מראה גבה שמוט ונפול.

אז נכון , שטרנד עיצוב הגבות  בגזרת הביוטי, יכול להעניק מסגרת נאותה לפנים במידה מסוימת אבל אינו יכול להחליף או לתקן רפיון והרמה בחלק החשוב המעניק מסגרת חיונית לפנים שלנו.

אחד מהטיפולים להצערת אזור הגבות ואשר אינו  כרוך בחלופה של  ניתוח פולשני  הינו באמצעות טיפול בחומצה היאלורונית וטכנולוגית "חוטים נספגים" המוחדרים לאזור עצם הגבה , החוט בעל הזיזים  נספג בעור ומאפשר ייצור מתמשך של סיבי קולגן לצד הרמה של עצם הגבה למראה נחשק וחיוני ומעניק מסגרת צעירה לפני המטופל/ת.

בקליניקה לאסתטיקה וכירורגיה של  פזית בראל מאמינים  כי טיפול נכון  יכול לשפר משמעותית את מראה הפנים  וההבעה , לפתוח את צדי העיניים  להרים ולתקן את צורתן כולל תיקון  אסמטריה כל זאת  בהליך קצר ועם תוצאות נפלאות ומתמשכות.

לדברי פזית בראל בעלת המרכז לאסתטיקה וכירורגיה של הפנים , הטיפול מעניק מסגרת יפה וטבעית לפני המטופלת וחשיבותו רבה לא רק בתחום האסתטי אלא בעיקר במישור הרגשי שעליו מעידות וחוות מטופלותיה .

הרמת גבות באמצעות חומצה היאלורונית באדיבות הקליניקה לאסתטיקה וכירורגיה של הפנים
הרמת גבות באמצעות חומצה היאלורונית באדיבות הקליניקה לאסתטיקה וכירורגיה של הפנים

המלצתה גם לשלב לצד טיפולי הרמת הגבות גם טיפולים אסתטיים נוספים שמותאמים אישית לסוג העור ומבנה הפנים.

הקליניקה לאסתטיקה וכירורגיה של הפנים מוקמת ברחוב הברזל 11 בתל- אביב

אתר הבית :  http://pazit-barel.co.il/

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה