עמוד הבית » חופשת חורף: אילת או חו"ל?

חופשת חורף: אילת או חו"ל?

צילום PIXABAY
הקור הנוכחי וגלי הגשם הבלתי פוסקים, עוררו בכולנו רצון לנפוש במקום חמים ונעים יותר. אז אם גם אתם מתכננים חופשה חלומית בדיוק בשיא הקור, ואתם תוהים האם לטוס לחו"ל או פשוט לקפוץ לאילת, הכתבה הבאה היא בשבילכם! קבלו את כל הסיבות למה לבחור דווקא באילת.

מתי בפעם האחרונה טסתם לאילת בחורף?

החורף הנוכחי הביא עמו, וכנראה גם ימשיך להביא, עוד המון גשמי ברכה, קור ורוח אשר קצת השכיחו מאתנו את הימים הנעימים שהיו לנו כאן בתחילת החורף, או בחורפים קודמים. אולם, רובנו אולי שוכחים שמתחת לאף קיימת העיר אילת, ולמרות שגם היא ספגה גשמים ורוחות האופייניים לחורף הזה, עדיין הרבה יותר נעים בה לעומת הצפון, האזורים ההרריים וחשוב לציין – יותר נעים בה מאשר במרכז. מעבר לכך, באילת עדיין ניתן למצוא ימים נעימים ושמשיים, שאולי לא יאפשרו לכם לעבור לשורטס וגופייה, אבל בהחלט יאפשרו לכם להסתובב ברחוב ללא מטרייה ואולי גם ללא מעיל גשם עבה.

דילים שאסור לפספס

בכל הערים התיירותיות, לפחות אלה שנשענות על מזג אוויר חם ולוהט בקיץ, עומס המבקרים יורד מטבעו בחורף, מה שאומר שחברות התיירות ובתי המלון באילת מציעים דילים שווים שאתם יכולים לנצל. בעזרת המחירים המעולים הללו תוכלו ליהנות מחופשה ארוכה וממצה יותר. כמובן, ניתן למצוא דילים גם למקומות אחרים בעולם, בדיוק בגלל אותה הסיבה, אך קחו בחשבון את שכלול מחירי הטיסות והמלונות שלא יהיו בהכרח זולים יותר מאלו של אילת, וכמובן את זמן הטיסה שגורע מהיום שלכם, במיוחד אם אתם מתכננים על סופ"ש קצר בלבד.

יש מה לעשות באילת גם בחורף

זכרו שאטרקציות רבות עדיין פועלות באילת גם בחורף, ורובן מתאימות לכל הגילים. מלבד מלונות מפנקים ואפשרויות רבות בתוך המלון, תוכלו גם לבקר בריף הדולפינים ולצפות בהם בסביבתם הטבעית, בגן הבוטני הנפלא, להתפנק בספא איכותי או בריכה מחוממת ולבלות עם המשפחה בפארק טופ 94, שבו מגוון מתחמים נפלאים אשר חלקם מקורים. לצד זאת, טיול באירופה בחודשי החורף כמעט ולא בא בחשבון וזאת משום הקור העז שלא יאפשר לכם לנצל את האטרקציות וכל מה שיש לערי אירופה להציע.

לנוח, לנוח ועוד פעם לנוח

לכל אחד יש את ההגדרה שלנו למנוחה, בסופו של יום ולכן קחו לכם את הפסקה הזו כמעין סיכום לכל מה שאמרנו: יש כאלה שמנוחה בשבילם תכלול שקט, בריכה מקורה ואפשרות להתעורר מאוחר לכמה ימים. לעומת זאת, יש כאלה שיעדיפו מנוחה מנטלית ויעדיפו לחקור מקומות חדשים בעולם שהם עוד לא מכירים. לכן, עשו לעצמכם את החישובים, רק זכרו – אילת בחורף בהחלט תרגיש לכם כמו מקום שאתם עוד לא מכירים, במובן החיובי ביותר של הביטוי.