עמוד הבית » דורין פרנקפורט בקולקציית סתיו מראה ישראלי "זן ים תיכוני"

דורין פרנקפורט בקולקציית סתיו מראה ישראלי "זן ים תיכוני"

דורין פרנקפורט צילום אסף עיני
כשהקיץ הלוהט מצטנן ורוחות קרירות מתחילות לנשב הסתיו מגיע במלוא הדרו , השנה, חוסר הוודאות שכולנו חווים החזיר אותי למחשבות על תקווה ,התחלות חדשות וסובלנות לדרך השונה שבה בחר כל אחד מאתנו לחיות.

ב1983 היה הניסיון הראשון שלנו כבית אופנה לעצב מראה ישראלי בקולקציה שנקראה  ״זן ים תיכוני" שנוצרה במצב הקיצון ששרר אחרי מלחמת לבנון והמיתון הכבד שבא בעקבותיה.

מיום הקמתו של בית האופנה שלנו, האג'נדה שלנו מתמקדת בעיצוב ויצור מקומיים של בגדי מעצבת במחירים מדודים, שמשמשים את הלובש/ת במשך שנים רבות. כתב היד הנינוח והייחודי מאפשר ביטוי אישי ללקוחות במנעד מגוון רחב של מידות וגילאים.

בקולקציות אנו שואבות את השראה מסיפורה של הארץ: אמנים, משוררים, טבע, מנהגי עדות ופוליטיקה מקומית, כמו גם נוסטלגיה הקשורה בחתירה לעתיד.

צילום אסף עיני

בימים מורכבים  אלה, אני מוקירה תודה על כך שלצד המורכבות הרבה, מושגים כמו עבודה מקומית, צריכה מדודה, קיימות ושכר הוגן הפכו למונחי מפתח בשיח בתחום האופנה.

צילום אסף עיני

קולקציית סתיו 2020, בחרתי לשוב וליצור בגדים כפריטים בודדים, ענוגים, שקטים ונינוחים ולבנות פאזל מעמיק של פריטים עצמאיים שירעננו את המלתחה ויככבו בה במשך שנים.

אוסף הסתיו נתפר ברובו מבדים טבעיים עם אחוזי לייקרה לנינוחות ונוחות. הוא כולל מבחר אריגים, סריגים, אורגנזה, וטולים שנצבעו בצבעים שישתלבו אל תוך המלתחה.

צילום אסף עיני

הוא מתאפיין בטונים וטקסטורות בגוונים רבים של כחול מרגיע וצונן, כשמשמעות הכחולים משתנה בהתאם לגוון ולחומר. עוד מופיעים לבן שמנת בגווני צמר כבשים, גבס וחלב ואפור על גווניו; הצבע הנפוץ ביותר בטבע שמבחינתי מבטא רב גוניות

החיים הם לא שחור ולבן ,יש גם הרבה אפור באמצע ושחור בניואנסים שונים.

צילום אסף עיני
צילום אסף עיני

הנעליים, התיקים, ההלבשה התחתונה והתכשיטים של בית האופנה הקטן מעוצבים ומיוצרים כאן בארץ.

טווח מחירים :

חולצות – 220 ₪ עד 790 ₪, מכנסיים וחצאיות– 390 ₪ עד 690 ₪

שמלות- 490 ₪ עד 1200 ₪, הלבשה תחתונה – 215 ₪ עד 330 ₪

נעליים – 520 ₪ עד 1100 ₪,תיקים- 630 ₪ עד 1100 ₪

הוספת תגובה

הוספת תגובה