עמוד הבית » חתונה ממבט ראשון – נעים להכיר? אז זהו, שלא ממש.

חתונה ממבט ראשון – נעים להכיר? אז זהו, שלא ממש.

צילום pexels
נעים להכיר, הנה אינפורמציה מאוד מעניינת לגבי מנו: מעבר לכך שהוא גבר נאה (לא לטעמי, אבל כך ציינו אז אני זורמת עם זה) ומצליח (עוד הייטקיסט, אלא מה? מה קורה? חברות ההייטק העניקו חסות לתוכנית?), אנחנו מגלים שהוא חרש את הטינדר אבל לא מצא את האישה הנכונה, כי הנה הוא פה בחתונה ממבט ראשון.

סליחה??

חרש את הטינדר ולא מצא את האישה המתאימה?  איך זה יכול להיות?! הרי הטינדר מלא בנשים שמחפשות קשר רציני!

אז לדעתי יש כמה הסברים:

  • או שהוא בכלל לא מחפש את האישה הנכונה והגיע לתוכנית כדי להתפרסם (נגלה זאת בהמשך).
  • או שהוא נדבק, גם הוא כמו רבים וטובים, ב-2 המחלות המדבקות בעידן הטכנולוגי של היום הנקראות: מחלת ה-FOMO" " ואחותה הגדולה והצולעת "אשליית השפע". מכאן, שבכל פעם שהוא הכיר אישה נפלאה ונהדרת, הוא היה לחלוטין משוכנע שהנה מעבר לפינה מחכה לו אישה עוד יותר נפלאה ונהדרת, ולכן הוא תמיד המשיך הלאה, ועבר אל הבאה בתור.
  • או שהוא גבר שחושב כמו גבר, ובעיניו טינדר נועדה רק לסטוצים, והיות שהסטיגמה הזאת שיושבת לו חזק בראש, היא לא אפשרה לו להכיר מישהי בצורה רצינית.
  • או שהוא דוש שלא באמת מעוניין בקשר.

בכל מקרה, משהו בסיפור הזה נשמע לא הגיוני ולא אמין במיוחד.

אבל איך לימדו אותי ב-5 יחידות בספרות בכתה י"ב? אקדח במערכה הראשונה יורה במערכה החמישית? (או השלישית? לא זוכרת, בכל זאת, כיתה י"ב היתה מזמן).

צילום pexels

כבר בחתונה עצמה, מהליחשושים של הבסטי של שיק שלא רוצה לחשוף מול המצלמה, אנחנו מבינים שהיה שם יותר מסתם מאטץ' בטינדר. מה היה שם בדיוק? היה סטוץ? גוסטינג? אולי שניהם יחד השם ירחם?! עצם העובדה שהחברה זוכרת מי זה מנו, איך הוא נראה במדויק, ושעבד בויקס כמנהל שיווק, מלמדת שהוא לא היה סתם איזו התאמה חולפת. היה שם משהו מעבר לכך. היא ושיק חפרו על זה ביניהן לעומק. החברה מתמצאת בכל הפרטים. זה שהיא לא חושפת מול המצלמה מה שהיה (אבל מצד שני לא יכולה ממש לשתוק), מלמד אותנו שהיה שם משהו משמעותי.

בפרומו אנחנו רואים שניצן נסערת.ועכשיו נשאלת השאלה –

ניצן ומנו מוכיחים לנו משהו מאוד מעניין, אותו נדע במדויק במוצ"ש, והוא אחד מאלה –

  • אם רק היתה התאמה בטינדר שלא התפתחה לקשר – נקבל הוכחה לכמה שהאפליקציות הן מדיום רדוד ושטחי ולא באמת נועדו ליצור התאמה, וכמה כולנו שנדבקנו באשליית השפע ולכן לא נותנים צ'אנס אמיתי.
  • אם ניצן ומנו לא באמת נתנו הזדמנות לקשר, ועכשיו – בגלל הפורמט של התוכנית – הם יאלצו לתת לקשר הזה הזדמנות אמיתית, ואולי זה אפילו יצליח כי המומחים טוענים שיש ביניהם התאמה, נגלה שהם, ולמעשה אנחנו, פוסלים מהר מידי ומפספסים הזדמנות להכיר מישהו שיכול להתאים לנו.
  • אם היה ביניהם קשר ממשי שלא צלח – זה שוב יוכיח כמה המומחים לא מבינים כלום מהחיים שלהם וכמה ההתאמות שלהן לא שוות כלום (טוב, בעצם אנחנו די יודעים את זה כבר), ועם כל הכבוד לניתוחים ולמדע – יש דברים כמו אהבה שאי אפשר לנבא, לחזות ולתכנן.
  • אם מנו התנהג כמו דוש ועשה לניצן גוסטינג או משהו מכוער אחר… אין. אז האחיינית של מנו היא מגדת עתידות! ראתה בחלומה חזיון שהכלה והוא הכירו בטינדר ועכשיו מתנקמת בו על שלא התקשר אליה אחר כך. חבל שמנו לא הקשיב לה וברח, כי עכשיו הוא יאלץ להתמודד עם זה מול כל עם ישראל, ולשלם את המחיר של כל הגברים הנעלמים (או משהו אחר). מי אמר קארמה איז א ביץ' ולא קיבל?
צילום pexels
  • לסיום רק משפט אחד למומחים: מה חשבתם לעצמכם? תיקחו לתוכנית רק תל אביבים ולא תתרחש לכם איזו תאונה של זוג שכבר נפגש והיה פעם יחד?! אולי זה מלמעלה. כדי להוכיח למומחים שצריך להרחיב גבולות: לא רק תל אביבים (ולא רק הייטקיסטים).

מאת: דפנה טלר, מחברת המדריך המעשי ליצירת זוגיות: "מכל מחזריי השכלתי" – כל הסודות שמעולם לא סיפרו לך ליצירת זוגיות.

למעקב: בפייסבוק – דפנה טלר – מכל מחזריי השכלתי באינסטגרם – @dafnatel