עמוד הבית » אטרקציות למשפחה בחול המועד פסח

אטרקציות למשפחה בחול המועד פסח

טיול בנאות קדומים צילום: אלדד מאסטרו
פסח , חג באביב והפריחה, הכנו עבורכם כמה מקומות לטייל בחול המועד וליהנות מאווירת החג בשילוב עם הטבע

פארק נאות קדומים שמורת טבע הארץ במקורות ישראל- הגשמה של חלום!- סודות הזמן האבוד

פארק נאות קדומים  רוצה לגרום לו לאבד את תחושת הזמן בסיור במקום, לתת תחושה שאין שעונים, לא יד ולא נייד. שנרגיש ונחווה כמו בימי קדם את החייםשל "פעם", זוהי חוויה תנ"כית בפנינת טבע קסומה הממוקמת על הדרך שבין תל אביב לירושלים הכי קרוב למרכז.

בחג הפסח ייהנו המבקרים ממגוון פעילויות שונות המותאמות לחג האביב. לדוגמא: המשפחות ילמדו מה זה בעצם אביב ולמה חשוב שפסח ייחגג באביב, תוך כדי פעילות חווייתית באתר. כמה חשובה היציאה לחיק הטבע להתבונן בשלל הפרחים, ההכרה של ארץ ישראל ושל הטבע המצוין שיש לה להציע.

צילום: נועה ברנפלד
צילום: נועה ברנפלד
צילום: נועה ברנפלד

ישנם 2 מסלולים המותאמים למשפחה כולל מסלול לעגלות היציאה לטבע היא תנאי לאושרם של הילדים שלנו!  פארק נאות קדומים הוא ביטוי השורשים של החברה הישראלית כולה. אז וותרו על המסכים וצאו לבלות בפארק נאות קדומים!

מתי ? חול המועד פסח, 17-19 באפריל, ט"ז-י"ח בניסן א'-ג', בין השעות 9:00-17:00 כניסה אחרונה בשעה 15:00

עלות: 50 ₪ למשתתף מגיל 3 , נסיעה בתיורית בתוספת 10 ₪ לאדם.

כרטיס משפחתי ל- 6 נפשות ויותר – 45 ₪

מרכז מאורות

במרכז המבקרים החדש, הראשון מסוגו בישראל, מסופר סיפורו של העם היהודי בשלל אמצעים טכנולוגיים חדשנים, מייצגים אינטראקטיביים, וידיאו מפינג, סאונד ייחודי ועוד. המרכז לסיפור היהודי משלב טכנולוגיה, וחדשנות בשילוב של תוכן יהודי עתיק יומין.

המרכז דוגל בהנגשת התוכן לכלל האוכלוסייה, ואכן זה כך. מגוון הפעילויות שהמרכז מציע פונה לכלל החברה, מחילונים ועד לדתיים, נשים וגברים, ילדים, בני נוער ומבוגרים. המוטו של הרב והרבנית עמאר, מקימי ומייסדי המרכז הוא לפועל לכולם, להכיר את ההיסטוריה והמורשת ובתוך כך  שכל אחד יקח את הנישה הפרטית שלו. ישנן מגוון ההדרכות שונות וכל הדרכה מתאימה את עצמה לפלח מסוים באוכלוסייה.

צילום: נועה ברנפלד
צילום: נועה ברנפלד
צילום: נועה ברנפלד

המרכז מציע צורה פלורליסטית ורב גונית להעברת המסרים והערכים של היהדות ונוגע לכולם. לא משנה אם אתם מאמינים או לא, שומרים כשרות או לא, נוסעים בשבת או שומרים שבת, המרכז נוגע בכל אחד ואחת מאתנו בצורה מרגשת וערכית כל כך.

מעבר מחזון למציאות!

משך הביקור והפעילויות כשעתיים וחצי

במהלך חוה"מ פסח תתקיים סדנת עיצוב כוס קידוש

חובה לתאם הגעה מראש ( סגור בשבת וחג)

שעות הפעילות: 10:00-18:00

עלות: מבוגר 29 ₪ ילד 39 ₪, הזמנת כרטיסים באתר https://merkaz-meorot.org.il/

מאת: נועה ברנפלד

הוספת תגובה

הוספת תגובה