עמוד הבית » מלון במראה ארמון: מצאנו את הריזורט המושלם בדובאי

מלון במראה ארמון: מצאנו את הריזורט המושלם בדובאי

צילום: באדיבות אטלנטיס דה פאלם
תודות לעיצוב יוצא דופן, אינסוף אטרקציות ותודעת שירות מהטובות בעולם, המלון "אטלנטיס דה פאלם" הממוקם בדובאי, הוא ההוכחה שלא חייבים להיוולד למשפחת מלוכה כדי להרגיש כמו נסיך או נסיכה לכמה ימים. קבלו 5 אטרקציות שיעשו לכם חשק לסגור בו חופשה

"אטלנטיס דה פאלם" הוא מלון פאר בדרגת חמישה כוכבים המציע לאורחיו חווית אירוח יוקרתית במיקום הכי נכון בדובאי – אי הדקלים פאלם ג'ומיירה. המלון מציע מגוון רחב של חדרים וסוויטות (כולל סוויטות מתחת למים!), לצד אינסוף אטרקציות מרהיבות, מסעדות ברמה בינלאומית, חנויות ופעילויות לכל המשפחה. המלון הוא חלק מפרויקט אדריכלי נועז ויוצא דופן והוא מהווה יעד תיירותי בפני עצמו. מגוון האפשרויות שמציע המלון לאורחיו מספקת חוויה של פעם בחיים, כאן ריכזתי עבורכם כמה מהפעילויות הבולטות שתוכלו למצוא בו.

פארק המים אקווה ונצ'ר (Aquaventure)

פארק המים של המלון מתפרש על פני 17 דונם ונחשב לאחד הגדולים במזרח התיכון ובעולם. הפארק מציע עולם של ריגושים לכל המשפחה, כמו נהר מלאכותי עם מסלול רפטינג, בריכת גלים רצועת חוף מרהיבה, ולמעלה מ-30 מגלשות מים, ביניהם כמה מגלשות המחזיקות בשיאים עולמיים. הפארק פתוח במהלך כל ימות השבוע למעט ימי ראשון. הכניסה אל הפארק היא חינם עבור אורחי המלון, אך מתאפשרת עבור תשלום גם לאורחים מבחוץ. החל מ-189 AED לאדם.

צילום:באדיבות אטלנטיס דה פאלם

האקווריוםThe Lost Chambers

אחת האטרקציות שנחשבת לביקור חובה בדובאי היא האקווריום של מלון אטלנטיס דה פאלם. במקום תמצאו מגוון עצום של כ-65,000 בעלי חיים ימיים, ביניהם אלפי זנים שונים, תצוגות מרהיבות וחגיגה צבעונית שהיא חוויה בלתי נשכחת. באקווריום תוכלו ליהנות גם מפעילות של מציאות מדומה, מופעים לכל המשפחה ואפילו אזור ייעודי לפעילויות גוף נפש כמו פילאטיס, יוגה ומדיטציה.

צילום:באדיבות אטלנטיס דה פאלם

שחייה עם דולפינים ואריות ים

המים העמוקים של אטלנטיס מאפשרים לאורחים מפגש בלתי אמצעי עם אריות ים ודולפינים. אתם מוזמנים להצטרף אל אחת האטרקציות המתוקות בדובאי במהלכה תיקחו חלק משגרת הטיפול והאימון של הדולפינים ואריות הים. כחלק מהמפגש תלמדו על האנטומיה של יצורי הים הללו, על ההתנהגות הייחודית שלהם ועל הסטנדרטים הגבוהים של הטיפול שהם מקבלים במקום. הפעילות מיועדת לגילאי 8 ומעלה, ילדים מתחת לגיל 12 צריכים ליווי מבוגר.( לפרטים נוספים: https://www.atlantis.com/dubai/atlantis-aquaventure/dolphin-bay).

צילום: באדיבות אטלנטיס דה פאלם

קוקטייל ומניקור: בר הציפורניים המפנק של אטלנטיס

מתי בפעם האחרונה שתית קוקטייל מרענן במהלך טיפול היופי שלך? בדובאי את מוזמנת לעשות את זה. ה-  Nail barשל המלון מציע קונספט חדש וגאוני כדרך לפינוק עצמי ולחגיגת רגעים מיוחדים. במקום תוכלי ליהנות מתפריט טיפולי טיפוח כמו מניקור ופדיקור במגוון שיטות, לצד דרינק צונן ופוטוגני. כל החומרים בהם נעשה שימוש במקום הם אורגניים וכאלה שאינם כוללים ניסוי בבעלי חיים.

מסעדות ברמה בינלאומית

מלון אטלנטיס דה פאלם מאפשר לאורחיו חוויה קולינרית מהטובות בעולם. ברחבי המלון מגוון עשיר של מסעדות שף בעלי שם עולמי כמו גורדון רמזי, נובו מאטסוהיסה ועוד. בין שלל המסעדות תמצאו גם את מסעדת אושיאנו (Ossiano)  הזכתה לתואר "המסעדה התת ימית הרומנטית בעולם", המציעה תפריט משובח בתפאורה תת ימית עוצרת נשימה.

צילום:באדיבות אטלנטיס דה פאלם