עמוד הבית » איזה טיפוס מינית אני?

איזה טיפוס מינית אני?

צילום: pexels
בנטפליקס עלתה סדרה נהדרת שהיא מעדן לכל אחד, ובעיקר למנחת מיניות כמוני. הסדרה של גווינית פאלטרו Sex love and goop.

באחד הפרקים אנחנו מגיעים לג'יה המהממת שמנחה זוגות לפי תרשימים אירוטים שונים. שם היא מסבירה לזוג המרוגש שהם עוברים מבחן כדי להבין איזה סוג טיפוס המיני שהם, כדי שיבינו ויכירו את המנגנון שמפעיל אותם אירוטית ומינית.

הטיפוס האנרגטי:
בעלי התרשים האנרגטי הן א-נשים שמתעוררים מינית מגעגוע, ציפיה, כמיהה, משחקיות' טיזיג והשתוקקות. סוגים אנרגטיים הם לעתים קרובות הכי לא מובנים. לא תמצאו דוגמאות בתקשורת. כוח-על של הסוג האנרגטי הוא שלא צריך לגעת בו כדי שיגיע לאורגזמה. אם האנרגטי נמצא עם טיפוס מיני שעושה את התסריט המיני הקבוע נשיקה-אוראלי וחדירה. מה שנקרא סקס רגיל, יכול לכבות לגמרי את הטיפוס האנרגטי שיכול לגמור מכל נקודה בגוף מבלי שיגעו אותו ממש, מגע מרפרף או אפילו בלי מגע.

הטיפוס החושני:
בעלי התרשים החושני הם א-נשים שמתעוררים מינית על ידי גירוי ומשחק עם חמשת החושים: חוש הטעם, הראיה, במגע, הריח והשמיעה. מגע, מסאג', עיסוי, קולות, לחישות, מוסיקה, נרות ריחניים, מצעים רכים, תמונות אינטימיות. ישנם כלים ספציפיים וטעימים שיעזרו לך להישאר מחובר לעוררות שלך ולחוות אורגזמה מגולמת עמוקה. אדם כזה יכול להגיע לאקסטזה מאוכל טעים או ריח מטריף או מוסיקה ומצד שני אם המגע, הטעם או הריח לא נעים להם זה יכול לכבות אותם מינית.

צילום: pexels

הטיפוס המיני:
בעלי התרשים המיני הם א-נשים שמתעוררים מינית על ידי מה שהתרבות שלנו נחשב כסקס כמו יחסי מין – נשיקות, ליטופים באיברי מין, אוראלי, אורגזמות, תנוחות ועוד.

הטיפוס הקינקי:
בעלי התרשים הקינקי הם א-נשים שמתעוררים מינית ממה שנחשב טאבו, שליטה מנטלית, התמסרות, פומביות, פערי כוחות, פנטזיות, משחקיות, כאב ועוד. אתם עלולים להיות מופתעים שאתם הטיפוס קינקי. בואו נפריך מיתוס מאיים על קינק: קינק הוא עולם עצום לחקירה שובבה והוא יכול להיות הרבה יותר או פחות משוטים ושרשראות. מה ש"נורמלי" עבור מישהו אחר עשוי להיות טאבו עבורך.

צילום: pexels

והטיפוס משנה הצורה Shapeshifter שיש בו את כל סוגי הטיפוסים.
בעלי התרשים משנה צורה הם א-נשים שמתעוררים מינית מכל האפשרויות שלמעלה. ה-Shapeshifter הוא המתוחכם ביותר מבחינה אירוטית מבין כולם. התיאבון שלו הוא עצום וסיפוק יכול להיות חמקמק. ייתכן שאחרים אמרו לו, "את/ה יותר מדי" כשזה מגיע לסקס. הוא עלול להרגיש מורעב מאוד מבחינה מינית.

אז כל ארבעת הטיפוסים הקינקי, האנרגטי, החושני והמשנה צורה יכולים ממש להיכבה מהטיפוס המיני שמתמקד רק בסקס. מבחינתם זה לפספס עולמות מטריפים של עונג אינסופי תוך כדי משחקיות, חושניות וגילוי מיני. אצלם אין צורך באלכוהול או סמים, או משני תודעה כדי להמריא למחוזות אחרים ללא גבולות.
אז הנה השאלון של ג'יה יש שאלון קצר חינמי ואת השאלון הארוך שעולה 17$ שאני ממליצה עליו.יאללה לכו תמצאו איזה טיפוס אתןם כדי שלא תפספסו את כל אפשרויות העונג העמוקות ביותר שלכם. בהנאה!

שרה נגה ברהום צילום: סברינה בן שושן

מאת: שרה נגה ברהום מנחת מיניות מודעת ומטפלת רגשית בשילוב NLP טנטרה תרפיה.