עמוד הבית » איסור לסחר בפרוות חיית בר

איסור לסחר בפרוות חיית בר

פמלה אנדרסון צילום רונן מחלב
ביוזמת השרה גילה גמליאל: המשרד להגנת הסביבה פרסם טיוטת תקנות שאוסרת מתן היתרים לסחר בפרוות חיית בר, למעט למטרות מוגבלות.

המשרד להגנת הסביבה פרסם אתמול טיוטת תקנות שאוסרת מתן היתרים לסחר בפרוות חיית בר, למעט למטרות מוגבלות.

השרה להגנת הסביבה, גילה גמליאל: "תעשיית הפרוות גורמת להרג של מאות מיליוני בעלי חיים בעולם, וכרוכה באכזריות ובסבל שלא יתוארו. ניצול עורן ופרוותן של חיות הבר לתעשיית האופנה אינו מוסרי. המהלך יעצור את הסחר בפרוות בישראל ויעשה חסד עם בעלי החיים״.

עמותת אנימלס: "אנחנו שמחים ומברכים על החלטתה האמיצה של השרה להגנת הסביבה לשים סוף למכירת פרוות בישראל. כבר בתחילת המאבק 86% מהציבור הישראלי הביע עמדה ברורה לפיה כליאה בכלובים, עינוי והריגה אכזרית של שועלים, חורפנים, כלבים וחתולים בשביל פריטי אופנה ראוותניים ומיותרים היא בלתי נסבלת. המהלך החשוב של השרה יציל אין ספור בעלי חיים".

תעשיית האופנה אומרת לא לפרווה

בתי אופנה ומעצבים רבים מחרימים את תעשיית הפרוות, ביניהם פראדה, קלווין קליין, סטלה מקרטני, ארמאני, ראלף לורן, גוצ'י, ורסצה ודונה קארן. גם רשתות השיווק כגון זארה, H&M, מייסיז ובלומינגדיילז הצטרפו לחרם על תעשיית הפרוות.

עשו לנו לייק בפייסבוק

תעשיית הפרוות – אכזריות בשם ראוותנות

תעשיית הפרוות כולאת בעלי חיים בחוות תעשייתיות, בהן הם מוחזקים בכלובים צרים ומומתים באלימות. לעתים, הפרווה, יחד עם העור, מופשטת מגופם של בעלי החיים בעודם בחיים. כשמדובר בבעלי חיים שאינם מוחזקים בשבי, לרוב הם נלכדים במלכודות רגל. כל מעיל פרווה גובה קורבנות רבים: עבור מעיל פרווה אחד מומתים בין עשרות למאות בעלי חיים: כ-200 צי'נצ'ילות, כ-70 חורפנים (מינקים) וכ-20 שועלים הם מחיר הדמים של מעיל אחד.

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה