עמוד הבית » מה חברת "כתר"השיקה החודש ?

מה חברת "כתר"השיקה החודש ?

צילום ינאי יחיאל
ולרגל חודש אוקטובר, חודש המודעות העולמי לסרטן השד, משיקה כתר מהדורה מיוחדת של כסאות ורודים שיוצרו בשיתוף עמותת "אחת מתשע" הפועלת למען נשים המתמודדות עם המחלה. כל ההכנסות קודש לעמותה ולקידום גילוי מוקדם של סרטן השד.

המהלך הינה לעורר ולעודד שיח המקדם את ערכי הבריאות, המעורבות החברתית והמוטיבציה בקרב נשים להקדים ולהיבדק, בפרט בימי סגר ובשגרת הקורונה. חשוב לדעת כי מידי שנה מאובחנות בישראל כ-5,400 חולות חדשות, אך כאשר המחלה מאובחנת בשלב מוקדם סיכויי ההחלמה עומדים על למעלה מ-90%.

מהלך השקת הכסאות ילווה במספר פעולות שתבצע כתר במהלך חודש המודעות, בהן שינוי לוגו החברה מאדום לורוד למשך חודש, מיזמים ציבוריים לעידוד גילוי מוקדם, פעילות ברשת חנויות כתר בשיתוף עמותת "אחת מתשע" ועוד.

הכסאות ימכרו ברשת חנויות כתר בפריסה ארצית והם ניתנים למיחזור מלא בסיום השימוש.

אודי שגיא ויפתח סחר, מנכ"לים משותפים כתר: "כתר, כחברה גלובלית שהוקמה בישראל עם מוצרים הנמצאים בכל בית בארץ, רואה חשיבות רבה בתרומה לקהילה ועשייה חברתית אמיתית. אנו גאים לקדם פרוייקט חברתי זה בשיתוף עמותת אחת מתשע, המעודד שיח ציבורי בדבר החשיבות של הצלת חיים בזכות מודעות וגילוי מוקדם. בחרנו לקחת את האייקון המושרש בישראליות, כיסא כתר פלסטיק, ולייצרו בורוד מתוך אמונה כי עלינו להיות מעורבים בחברה ולקדם באמצעות הכלים הברורים ביותר את בריאות הנשים והמלחמה בסרטן השד. זוהי רק ההתחלה של מהלכינו בחודש הקרוב".

סיגל רצין, מנכ"לית עמותת "אחת מתשע": "אנו מודות לחברת כתר על ההירתמות החשובה, למען העלאת המודעות לגילוי המוקדם של סרטן השד. אנו מזכירות וממליצות לכל אישה להיבדק אצל כירורג שד כבר מגיל 30 וללכת לבדיקת ממוגרפיה מגיל 40 – אבחון מוקדם באמת ובתמים מציל חיים!"

את הכסא הורוד של כתר במהדורה המוגבלת לרגל חודש המודעות לסרטן השד, ניתן להשיג בחנויות כתר ובאתר החברה.

הוספת תגובה

הוספת תגובה