עמוד הבית » אירה דולפין מככבת בקמפיין, כשגרירת המותג Under Armour בישראל!

אירה דולפין מככבת בקמפיין, כשגרירת המותג Under Armour בישראל!

צילום אילן סימן-טוב
הצילומים החלו בשעות הבוקר המוקדמות והתקיימו בחדר הכושר של המותג UNDER ARMOUR בתל אביב ובחוץ, כשאירה הצטלמה לקמפיין עם בגדי קולקציית החורף החדשה של המותג וביניהם גם קולקציית הקפסולה THE ROCK - פריטים שעיצב הפרזנטור העולמי של המותג דווין ג'ונסון (דה רוק) ועם נעל הריצה החכמה עם קישורית בלוטות'.

לקראת העונה הקרה של השנה, נחתה בארץ קולקציית החורף הלוהטת של אנדר ארמור שמותאמת למתאמנים מקצועיים שבוחרים באימוני ריצה בחוץ ואף בחדר הכושר. הקולקציה עשויה מבדים עם טכנולוגיית COLDGEAR שעוזרת לשמור על חום הגוף, סופגת זיעה ועוזרת באידוי וייבוש מהיר.

השנה החברה השיקה נעל ריצה טכנולוגי ובו קיים צ'יפ ע"י המחובר דרך בלוטוס לפלאפון וכך ניתן לראות את ביצועי הריצה של המתאמן ובמקביל ניתן להכנס לאפלקציה ולעשות תוכנית אימונים, תזונה נכונה וביצועי שיפור באופן אישי.

צילום אילן סימן-טוב
צילום אילן סימן-טוב

לצד הטכנולוגיה הייחודית, המותג שמבין את נפש וגוף המתאמן, שילב את הטכנולוגיות הללו בפיסים שעשויים מבדים קלים, רכים ונמתחים המאפשרים גמישות מעולה , בקולקציה הנוכחית הושקע בביגוד מגוון של כיסים על מנת לתת מענה למתעמל, למפתחות , סלולואר לדברים אישיים.

צילום אילן סימן-טוב

פלג נוראני מנכ"ל אנדר ארמור " זוהי החברה הראשונה שכל מוצר, עם טכנולוגיה והמטרה לשפר את הביצועים מהחובבן ועד האתלט המקצועי,אירה דולפין שגרירת המותג ומתאימה לערכי החברה, לא מוותרת מתאמנת, דוחפת את עצמה קדימה.בתקופת הקורונה בסיום הסגר הראשון ראינו עליה במכירות והתודעה גדלה, קהל הלקוחות גדל וכיום אנו ממתינים להשקת אתר חדש "

לדבריה : נועה לב מנהלת השיווק אנדר ארמור " כל המוצרים עם טכנולוגיה החל מהמוצר הבסיסי ביותר ועד למעילים"

צילום אילן סימן-טוב

החורף, מטבעו כיום קצר ולילה ארוך, מצריך משנה זהירות עבור אלו שבוחרים לצאת להתאמן בחוץ ואנדר ארמור עם הפתרון המושלם: בכל פרטי הלבוש המיועדים לריצה ישנם מחזירי אור וכיסי SPEEDPOCKET גמישים, עמידים במים ומנדפי זיעה על מנת לזהות את המתעמל הרץ.

בנוסף, הקולקציה מכילה ז'קטים שמותאמים לריצה בחוץ עם טכנולוגיית STORM ששומרת על הבדים יבשים ומגנה מהגשם.

צילום אילן סימן-טוב
קולקציית חורף אנדר ארמור
צילום אילן סימן-טוב

כוכב הקולנוע  האמריקאי דווין ג'ונסון המוכר לכולנו כ"דה רוק" משמש כפרזנטור העולמי של אנדר ארמור וגם העונה עיצב קולקציית קפסולה למותג. שיתוף הפעולה בין הכוכב ההוליוודי לבין מותג ההלבשה החל בקולקציית חורף 2018 ולאור ההצלחה האדירה בישראל בקולקציית הקיץ האחרונה, קולקציית הקפסולה THE ROCK  בעיצובו של ג'ונסון לחורף 2020 הגיעה לישראל! הקולקציה מכילה  מגוון רחב של פריטים בעיצובו לגברים ולנשים.

בין הפריטים בקולקציית הקפסולה לנשים תוכלו למצוא גוזיות, טייץ', גופיות וסווטשרטים בשלושה גוונים. בין הפרטים בקולקציית הקפסולה לגברים תמצאו חולצות, גופיות, טרנינג קצר וארוך, מכנסי אימון קצרים וארוכים סווטשרטים ועוד.

סטייליסטית: ליאת לצביה

איפור: קרין טומין

אודות המותג Under Armour

אנדר ארמור היא חברה אמריקאית אשר מתמחה בביגוד ונעלי ספורט מקצועי במגוון ענפים (החל מריצה, כדורסל, פוטבול וכו’) ונחשבת כיום כאחת מחברות הספורט הגדולות בעולם. חברת גרונדמן הינה חברת ספורט המתמחה בייבוא ושיווק של מותגי ספורט בינלאומיים שהוקמה ב-1982 והיבואנית הבלעדית של המותג UNDER ARMOUR בישראל. החברה מפעילה ברחבי הארץ 4 חנויות המותג UNDER ARMOUR ו- 5 סניפים של רשת חנויות ספורט “GET PRO”