עמוד הבית » אלבום שני לבנות A-WA ביתי פי ראסי – ביתי בראשי

אלבום שני לבנות A-WA ביתי פי ראסי – ביתי בראשי

צילום תמיר משה
מאז יציאת אלבום הבכורה הסנסציוני שלהן האחיות חיים הלא הן A-WA ממשיכות להעפיל לפסגות חדשות ברחבי העולם ולכבוש מאות אלפים עם סיפור הפליטות התימני. השירים עוטים גלביית גרוב והפעם בהפקה מוזיקלית מבריקה של תמיר מוסקט.

ביתי פי ראסי (ביתי בראשי) הוא אלבום קונספט בהשראת סיפורה של סבתא רבתא של האחיות תאיר, לירון ותגל חיים, שעלתה לארץ מתימן היישר לזרועות המעברה. סיפור תקופת המעברה סופר בכמויות של גרוב בסינגל Hana Mash Hu Al Yaman (פה זה לא תימן). עוצמה נשית, גרובים מדבקים וקליפים מרהיבים של גירל פאוור תימני מלווים את האלבום החדש.

אחרי שכבשו כל פסגה אפשרית, האחיות תאיר, לירון ותגל חיים מוציאות את ״ביתי פי ראסי״. A-WA, אחת הפריצות המוזיקליות הגדולות של השנים האחרונות ואחד הייצואים הישראליים הלוהטים ביותר, מציגות אלבום קונספט בתימנית בשיתוף פעולה עם מפיק העל והמתופף הגאון תמיר מוסקט (בלקן ביט בוקס והבעלים של Ape Records).

האחיות חיים, שגדלו בשחרות שבערבה, משלבות בין מוזיקה תימנית עליה גדלו בבית, לבין ביטים אלקטרוניים והיפ הופ. מאז יציאת אלבום הבכורה המדובר שלהן "חביב גלבי" הן הגיעו להישגים כמעט בלתי הגיוניים: אלבום זהב, לככב במגזינים בינלאומיים כמו Rolling Stone, NPR, Vogue, Glamour, Nylon magazine ועוד לשתף פעולה עם Pitbull ולהופיע על במות הפסטיבלים הגדולים בעולם: Womex, SXSW, Paleo, פסטיבל הג׳אז במונטריאול ועוד.

את הקיץ הקרוב הן יעבירו בסיבובי הופעות אינטנסיביים באירופה וארה״ב ובין לבין ינחתו בבארבי להופעת השקה מרגשת ב 17/7 בה יארחו את לא כוחות של תמיר מוסקט וגלעד כהנא ופלד

 חמישי, 17/7, פתיחת דלתות: 20:30 הופעה 22:00 בארבי תל אביב

אורחים: פלד ולא כוחות (תמיר מוסקט וגלעד כהנא)
כרטיסים: 90 ש״ח