עמוד הבית » שבועות חג המים – גם עור הפנים צריך לשתות

שבועות חג המים – גם עור הפנים צריך לשתות

איפור ירין שחף, צילום: יחצ
כידוע, לפני כל פעולת איפור, חובה להניח קרם לחות, במטרה לשמר את הלחות הטבעית שבעור. "קרם הלחות" מסייע לעור הפנים לשמור על כמות המים הטבעית ומונע ממנו להתייבש. על ידי כך הוא מעניק לו מראה אלסטי, בריא וקטיפתי.

מחסור במים גורם לעור להתקמט בטרם עת והופך את מרקמו למחוספס, התייבשות העור – כאשר הגוף מחוסר מים, תאי העור אינם מקבלים מספיק לחות. התוצאה היא עור יבש ודהוי, שמאבד מהגמישות שלו ומועד יותר לקמטוטים, צמצום הייצור של קולגן, פגיעה בתאי העור .לכן, שתיית מים בכמויות מספקות חשובה מאוד לשמירה על לחות העור, גמישותו והופעתו הצעירה.

מה עושים?

ירין שחף, מנהל בית הספר למקצועות האיפור, הסטיילינג והתסרוקות מסביר"לפני הכל- מנקים. על עור הפנים קיימת שכבת שומן טבעית אשר מתפקדת כמגן. מצד אחד היא מונעת אתהתאדות המים. מצד שני, אותה שכבה צוברת לכלוך שעלולה לפגום ביעילות הלחות שבו. לכן, ניקוי פנים יסודי טרום מריחת קרם הלחות, יבטיח  ספיגה בריאה ובנוסף, בסיס טוב לאיפור.

איפור ירין שחף צילום: הילה אלקיים

 

>>>משבר גיל הארבעים כיצד הוא משפיע על פנטזיות המיניות שלנו ? 

זה הזמן למרוח

לאחר מריחת קרם הלחות יש להמתין כ- 10 דקות בערך, על מנת לאפשר לו להיספג בצורה אידיאלית ורק אז להתחיל במריחת המייקאפ. אם לא ממתינים  לספיגה – המייקאפ לא  יכסה את העור בצורה אחודה ואף עלול "לצוף" מעל הלחות.

איזה סוגי לחות קיימים ואיך להתאים?

בשווקים קיימים מגוון של קרמים. יש להתאימו על פי סוג העור: רגיל, מעורב, יבש או שומני. לבעלות עור שמן  מומלץ  לחות במרקם ג'ל  שכתוב על אריזתו:  OIL FREE   (כלומר קרם נטול שומן ועל בסיס מים )  לבעלות עור רגיל  עד מעורב מומלץ על קרם לחות  המבוסס על חומרים נוגדי חמצון (כתוב על האריזה) מעניק לעור מרקם רך וקטיפתי לאורך זמן ומגן על העור מפני מצבי יובש והזדקנות מוקדמת. לעור יבש יש לבחור בקרם לחות פעיל  (כתוב על האריזה) הוא  מרווה את העור מיידית ומסייע במניעת יובש. יש  להניח על עור נקי, בכמות קטנה ולמרוח בתנועות עיסוי עדינות.

איפור ירין שחף, צילום: גדי שחר , צולם בחדרי האירוח של beni durerן

לאתר: https://www.yarin-shahaf.co.il/