עמוד הבית » בית האופנה הבינלאומי משיק קולקציית DIAMOND

בית האופנה הבינלאומי משיק קולקציית DIAMOND

צילום יחצ חול
בית האופנה הבינלאומי לשמלות כלה וערב, של ריקי דלאל

מרומנטית ורכה ועד נועזת ובועטת – קולקציית הקוטור, Diamond לבית האופנה הבינלאומי, ריקי דלאל מציעה ורסטיליות מרעננת, ובעיקר נשית ומחמיאה. דלאל יצרה כל שמלה מתוך רצון להעניק לכלות לעתיד את השמלה שתבטא את הסטייל האישי שלהן ואת אישיותן. שמלות הכלה המרהיבות עוצבו מבדים יוקרתיים ובעבודת יד תוך שמירה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר, ולצד אלמנטים כמו פרחים ועלים מבדי טול וטקסטורות של שיבוץ חרוזים ופנינים בעבודת יד הקו העיצובי עשיר בסילואטים נשיים ומוקפדים המבליטים את קימורי הגוף ומחמיאים לו. קולקציית הקוטור, דאימונד משלבת בין מסורת לתעוזה ונעה בין התפר של אלגנטי ורך לסקסי ואופנתי.

ריקי דלאל הינו בית אופנה בינלאומי עם ותק של מעל 40 שנה המתמחה בייצור ועיצוב שמלות כלה וערב, ונמכר בלמעלה מ-180 בוטיקים ברחבי העולם.

לבית האופנה חנויות דגל במקומות אסטרטגיים מסביב לעולם:

באנגליה – ברחוב הקניות המרכזי, אוקספורד ובברמינגהם, ארה"ב – בסאן פרנסיסקו, יוון – באתונה והולנד – בזוולה. בישראל, סניף הדגל המקומי ממוקם בעיר אשדוד. שמה של דלאל, סבתא לשישה נכדים מאשדוד בהחלט הולך לפניה. בית אופנה של דלאל מוביל בעולם שמלות הכלה והערב, וידוע כאחד האהובים על כלות ברחבי הגלובוס. עיצוביה הייחודים ונוטפי השיק מככבים בתדירות גבוהה על שערי מגזינים נחשבים כמו Vouge Bridal,

ובתכנית הריאלטי לכלות Say Yes To The Dress. הדגמים האלגנטיים והמתוחכמים של דלאל עשויים במלאכת יד מחושבת ובתפירה עילית, כאשר כל פרט נתפר לבגד בדיוק ובקפידה לכדי מראה מרהיב ונוצץ. הבסיס לעבודתה של המעצבת הבינלאומית מתאפיין בחדשנות, יצירתיות ובאיכות בלתי מתפשרת. ריקי דלאל היא סיפור הצלחה לכל דבר ועניין, ונחשבת לאחת ממעצבת שמלות הכלה המובילות בעולם ולמעצבת הישראלית שלה הכי הרבה נקודות מכירה בעולם.

בית האופנה באשדוד:

בגלריה לאומנות האופנה והטקסטיל באשדוד, מממשת דלאל את החזון עליו היא דמיינה כבר עשרות שנים – עוד כשתפרה שמלות לחברותיה בשכונה בקריית מלאכי. הגלריה משמשת שואו רום ראשי של בית האופנה, בו מקיימת ריקי דלאל תצוגות, פרזנטציות ופעיליות תוכן סביב עולם האופנה.

צילום יחצ חול
צילום יחצ חול

 

צילום יחצ חול
צילום יחצ חול
צילום יחצ חול
צילום יחצ חול

 

בית האופנה ריקי דלאל – קניון סימול, אשדוד:https://www.rikidalal.co.il