עמוד הבית » גסטרו סדרת סירים המיני

גסטרו סדרת סירים המיני

סדרת סירי גסטרו של סולתם. צילום יחסי ציבור

סולתם יצרנית כלי הבישול המובילה בישראל,  משווקת בימים אלו  סדרת כלי בישול מיני מנירוסטה איכותית, 18/10, עשויים בטכנולוגיה המתקדמת בעולם IMPACT BONDING המקנה חוזק, עמידות ופיזור חום אחיד בכל שטח תחתית הסיר.

סדרת הכלים מיוצרת בגדלים מיוחדים המתאימים לשימוש אישי וזוגי, מה שהופך את ההגשה לקלה יותר וישירה אל מרכז שולחן.

זוגות, רווקים ומשפחות כולם נכבשו בטרנד ה"מיני" החדש – הרי מי מאתנו לא רוצה לעתים להכין ארוחה קטנה ללא שימוש בסירים עצומים? או ליהנות מאחסון נוח ואסתטי של כל הסירים? סירים המגיעים במידה הנכונה ישר אל השולחן?

הסדרה יודעת להחזיר אותנו אל הימים הכי יפים וצעירים של כולנו בצורה קומפקטית ונוחה ביותר. סדרת כלי בישול הכוללת סיר ומחבתות בגדלים מיני – מאפשרת ליהנות מאותה האיכות גם בבישולים קטנים ועם יתרון ענק של אחסון קומפקטי בכל ארון. הכלים מתאימים להגשה למרכז שולחן, מתאימים לשימוש בכל סוגי הכיריים כולל אינדוקציה לשימוש בתנור.

צילום: יחסי ציבור

ה"מבריק"– אבקה לחידוש והברקה של מוצרי נירוסטה ונחושת

בכל שנה נדבקים הבתים בישראל בקדחת ניקיון אביבית לקראת חג הפסח. כל יושבי הבית נרתמים לניקיונות סיזיפיים וארוכים כדי להשמיד כל גרגר חמץ ומנצלים את ההזדמנות כדי להרחיב את הפעילות ולנקות בפינות שלא מגיעים אליהם ביום-יום. מצוות הגעלת הכלים המורה על הטבלת כלים במים רותחים על פי ההלכה, עולה רמה כאשר מנצלים את ההזדמנות לצחצח את מגוון הכלים בבית במקום לרכוש כלים חדשים. מסייעת למוצרי נירוסטה ונחושת לקבל מראה מחודש ומבריק. המוצר אינו מכיל חומרים רעילים והינו ידידותי לסביבה.

במספר פעולות פשוטות במיוחד הסירים הכלים והסכו"ם שלכם ייראו חדשים ונוצצים. כל מה שעליכם לעשות הוא לרחוץ היטב את פני השטח במים פושרים עם סבון, לפזר מעט אבקה על מטלית לחה, למרוח, ולשטוף ולייבש – והכלי מבריק.