עמוד הבית » דואגים לבני הגיל השלישי להמשיך לטייל

דואגים לבני הגיל השלישי להמשיך לטייל

חברת מסעות מציגה טיולים לאוהבי לכת . בצילום טיול באיסלנד. צילום ערן אפרת
חברת מסעות מקבוצת אמסלם תיירות ונופש, מקדמת שינויים מיוחדים אשר יאפשרו לה להוציא טיולים מאורגנים לגיל השלישי מסביב לעולם, בצל משבר הקורונה. המטרה הנה לבנות תמהיל מדויק אשר יאפשר לקהל חשוב זה לשוב לטייל בביטחון ברחבי העולם, תחת הקפדה על הנחיות משרד הבריאות ונקיטת צעדי זהירות ומנע רבים ובחירה במסלולי טיול במקומות פתוחים ופחות עמוסים.

יעדי הטיולים עד סוף שנת 2020 בחברת מסעות, יהיו יעדים שאינם מצריכים חובת בידוד של 14 יום עם החזרה לארץ, כמו גם כאלו שכמעט ולא הייתה בהם התפרצות המגיפה. הטיסות יתבצעו באמצעות חברות תעופה סדירות ויושם דגש על טיסות ישירות בלבד. כמו כן, במידה ותצא בסמוך לנסיעה, הנחיה של משרד הבריאות לחובת בידוד לחוזרים מיעד זה, תינתן אפשרות לבטל את הטיול ללא עלות (עד 24 שעות לפני היציאה).

במסגרת הטיול, יוקצה לקבוצה אוטובוס צמוד שכמות המושבים בו כפולה מכמות הנוסעים, שלא תעלה על 27 אנשים           נהג האוטובוס והמדריך המקומי, יצטרכו להציג הצהרת בריאות עדכנית להבטחת כשירותם להצטרף לקבוצה. כל נוסע יקבל אוזניות שמע בכדי שיוכל לשמוע את הסברי המדריך לאורך כל הטיול תוך שמירה על ריחוק האחד מהשני ועוד.

חברת מסעות מציגה טיולים לאוהבי לכת . בצילום טיול באיסלנד. צילום ערן אפרת

גיא רווה מנכ"ל חברת מסעות מקבוצת אמסלם תיירות ונופש " תאוות הטיולים מושרשת בקהל הישראלי ואינה פוסחת גם על הגיל השלישי. בשבועיים האחרונים אנו עדים להתעוררות מפתיעה של לקוחות קיימים, המבקשים לשמוע על היעדים המתוכננים לחודשים הקרובים, בכדי לתכנן את החופשה הבאה שלהם. לאור זאת, גיבשנו בחברה תמהיל ייחודי לנו לטיולים באזורים ירוקים אליהם הקורונה לא הגיעה, או שאחוז הנדבקים בהם היה מועט".

חברת מסעות מציגה טיול לאוהבי לכת בפרובאנס צילום ערן אפרת

עוד הוסיף רווה "בין היעדים שיככבו עד סוף השנה בולטים איים כמו האיים האזוריים, קורסיקה וסרדיניה, אירלנד. יעדים קרובים באסיה התיכונה- אוזביקסטאן, אזרבאיג'ן, גיאורגיה, והקווקז הרוסי. אפריקה-מרוקו ודרום אפריקה. מזרח אירופה והבלקן. המדינות הבלטיות, סלובניה, יוון , אלבניה, מקדוניה ומונטנגרו. בהמשך, לחורף 2020-21 אנו צופים שיהיה ביקוש גדול ליעדים כמו אוסטרליה וניו זילנד שכמעט ולא נפגעו מהקורונה ולכל יעדי המזרח, למעט סין".

בנוסף, ממשיכים בחברה לשווק במרץ את אחת הקטגוריות הפופולריות ביותר הייחודית לחברה – טיולים לאוהבי לכת. טיולים אלו "תפורים" למבוגרים חובבי הליכה המבקשים לחוות את היעד, הנופים והטבע ברגל ולא דרך האוטובוס. המסלולים באורך של 7 עד 10 ק"מ ביום, בשבילים מסודרים ללא עליות, או ירידות תלולות.

טיולים לאוהבי לכת של מסעות, מוצעים למגוון יעדים קרובים באירופה ובטיסות ישירות למשך כ- 6-7 ימים. המסלולים כוללים נופיים מרהיבים, כפרים עתיקים, מבצרים, אתרים היסטוריים שווקים ועוד. בין היעדים הבולטים: אירלנד, איסלנד, פורטוגל, שוויץ, פרובאנס וטוסקנה. בקיץ ובסתיו הקרוב נציע מסלולים חדשים ליוון, קפריסין, סלובקיה לטביה – כולם יעדים שהשתלטו במהירות וביעילות על מגפת הקורונה.

טווח המחירים לחופשה מאורגנת בקטגוריה זו החל מ- 1,600 אירו לאדם.

לעמוד הבית: www.massaot.co.il

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה