עמוד הבית » מוזיאון מגדל דוד מהבית

מוזיאון מגדל דוד מהבית

SM.Tower of David Museum. Credit Hamutal Wachtel צילום יחצ
לכבוד יום ירושלים, מוזיאון מגדל דוד פותח את שעריו לקהל הרחב ליום אחד על פי הנחיות משרד הבריאות ומציע גם מגוון פעילויות ותכנים מקוריים לכל המשפחה .

יום ירושלים אשר יתקיים החל מערב יום חמישי (21/05) עד ערב יום שישי (22/05), הוא יום חג לאומי לציון שחרור ירושלים ואיחודה במלחמת ששת הימים. בכל שנה, לרגל יום החג, מוזיאון מגדל דוד אשר מסמל את ירושלים, סמל העוצמה, ההמשכיות והתקווה מארח אלפי מבקרים מכל העולם. גם השנה המוזיאון לא יוותר על יום חגה של העיר ויחגוג את יום ירושלים, בהתאם להגבלות משרד הבריאות.

לראשונה מאז חודש מרץ ובמיוחד לכבוד יום החג, מוזיאון מגדל דוד יפתח את שעריו ביום חמישי (21/05) בין השעות 11:00-19:00, בחינם.

המוזיאון, בעל התו הסגול, פועל בהתאם להנחיות משרד הבריאות ולכן, חדרי התצוגה יהיו סגורים והמבקרים אשר יגיעו מוזמנים לבקר בשטחי המצודה, בגן הארכיאולוגי ובתצפית הגבוהה ביותר בעיר העתיקה הממוקמת על מגדל פצאל שבמצודה ומשקיפה על ירושלים ב-360 מעלות.

TowerofDavid.creditRickyRachman._optimized
צילום יחצ

וגם, מורי דרך מכל קצוות הארץ יגיעו לירושלים לכבוד החג ויציעו מרתון סיורים ברחבי העיר בחינם ובהרשמה מראש באתר מוזיאון מגדל דוד.

יחד עם זאת, מוזיאון מגדל דוד מציע גם מגוון פעילויות ותכנים חינוכיים לכל המשפחה ובחינם. התכנים יעסקו בהיסטוריה של העיר העתיקה, סיפורם הירושלמי של מטבעות הכסף הישראליים, את סיפורה של המנורה, סמל היהדות העתיק בעולם.

DuskattheCitadel.fromthetopsofthetowers.aftaliHilger_optimized
צילום יחצ

כמו כן, המוזיאון מציע לקהל הרחב סרטונים חינוכיים לכל המשפחה בנושאים שונים כגון: סרטון תיאטרלי עם שחקן במגדל דוד, שעת סיפור מצולמת במצודת דוד, סיפורן של הנשים החזקות מן ההיסטוריה של ירושלים, סיפור גלגולו של דגם מפורט להפליא של ירושלים במאה ה-19, סיור בחפירות מתחם הקישלה ועוד.

בנוסף, מוזיאון מגדל דוד וחברת Glamping Israel, פתחו בתחרות מקדימה ברשתות החברתיות, והמשפחה שתזכה בחוויה הייחודית תתארח במגדל דוד לאירוח ופעילויות מיוחדות וחד פעמית שתוקדש כולה עבורה.

הזדמנות לזכות נמצאת ברשתות החברתיות של מוזיאון מגדל דוד. המשפחה הזוכה תהיה המשפחה אשר תפרסם את סיפור אהבתה המושקע ביותר בתגובות של הסרטון בקישורים המצורפים.

מאילת ליבר, מנכ"ל מוזיאון מגדל דוד נמסר: "יום ירושלים ומגדל דוד קשורים זה בזה. מגדל דוד אשר לאורך ההיסטוריה שימש כנקודה אסטרטגית, עוצמתית וחשובה מייצג את התקווה והעוצמה של העיר, נקשר יד ביד עם יום ירושלים, חג שמח אשר מסמל את השמחה והתקווה הגדולה אשר פרחה בעם בארץ ובעולם כולו, עם איחוד העיר. זוהי שנה שונה בתכלית משנים קודמות לה, אך אנו שמחים לפתוח את שערי המוזיאון בפני המשפחה הזוכה ומתרגשים לקראת חגיגות יום ירושלים בעיר ופעילויות המוזיאון בפרט בתקווה לחזרה לשגרה במהרה."

השתתפות בתחרות ופרטים נוספים- באתר, פייסבוק, אינסטגרם

הוספת תגובה

הוספת תגובה