עמוד הבית » דין פוזיילוב מקים בית ספר למשחק הראשון בארץ לדוברי אנגלית

דין פוזיילוב מקים בית ספר למשחק הראשון בארץ לדוברי אנגלית

דין פוזיילוב, צילום: חנה קסטיאל
ניפגשנו במשרד של סבו ושמעתי את הסיפור האישי המרגש של חייו של דין, המסע המרתק שלו מלוס אנג'לס והעלייה לישראל ועד החזון בפתיחת בית ספר חדשני מסוגו בארץ. ילדותו המרתקת השפיע על יצירת בית ספר למשחק

ספר על עצמך הבית שגדלת בו

שמי דין פוזיילוב, בן 29, גדלתי בארה"ב, סאן דייגו ולוס אנג'לס בקליפורניה. עוד מילדותי תמיד הייתי חובב ,סרטים מז'אנרים שונים, וצפיתי כ 100 סרטים הכי טובים לפי דירוג של AFI American Film Institute. הייתי ילד שובב לא קטן, ילד סקרן שתמיד חיפש הרפתקאות, אפשר לומר שלא עשיתי חיים קלים להורי.

מה משך אותך לפתוח בית ספר למשחק
מתוך התשוקה הבלתי פוסקת שלי למשחק ותיאטרון. הלכתי ללמוד את התחום בלוס אנג'לס והתחלתי לעבוד במשחק, להופיע בהצגות ופרסומות. לאחר שעשיתי עלייה לישראל וסיימתי שירות צבאי, הלכתי ללמוד ממשל דיפלומטיה ואסטרטגיה באוניברסיטת רייכמן. יחד עם זאת, עולם המשחק היה חסר לי בחיים וזה משהו שתמיד בער בי. מהסיבה הזו, החלטתי להצטרף לקבוצת התיאטרון באוניברסיטה והשתתפתי בשיעורים ובהצגות, אבל זה כמובן היה בשפה העברית. חשוב לי לציין, שאני כמובן דובר אנגלית שפת אם והרגשתי שאני לא תמיד יכול לבטא את עצמי ואת הרגשות שלי בשפה העברית. משם בעצם הגיע הרעיון לפתוח את The American Acting Center בית ספר למשחק בשפה האנגלית, בו אנשים כמוני דוברי אנגלית ושפות זרות אחרות יוכלו ללמוד משחק ולבטא את עצמם. אחת המטרות של The American Acting Center היא גם להקים קהילה של אנשים בעלי תשוקה לעולם המשחק והקולנוע.

צילום: חנה קסטיאל

כיצד הרעיון הגיע למעשי 
לאחר סקר שוק בתחום, ראיתי שיש ביקוש גובר ללימודי משחק בשפה האנגלית, אולם, חוסר במסגרות ובמקומות שמקדישים עצמם ללמידת משחק. התחלתי לחפש את הצוות המתאים שיכול לעמוד בציפייה הגדולה שהייתה לי. ראיינתי מורים מרתקים עד שבחרתי את הטובים ביותר ומשם התחלתי לפלס את הדרך עם צוות מוביל.

צילום: חנה קסטיאל

מהיכן התעוזה להקים בית ספר מקצועי 
יש לי אופי מאוד יזמי, אני אדם שפועל מתוך תשוקה וברגע שיש לי רצון עז לתחום כלשהו, אני לא אנוח עד שאני אשיג את המטרה שלי.

צילום: חנה קסטיאל

בשעות הפנאי מה אתה הכי אוהב לעשות

את שעות הפנאי שלי אני אוהב להעביר בקריאת ספרים מעניינים בעיקר פילוסופיים, אני אוהב לשחק טניס, ללכת לחדר כושר, אני מאוד אוהב לראות סרטים, לצייר, ולטייל בעולם, יש לי אופי מאוד הרפתקני.

איזו דמות נערצת ומוערכת על ידך
הדמות שאני הכי מעריץ ומעריך הוא סבא שלי היקר פנחס פוזיילוב, שתמיד בא לעזור ולייעץ לי בכל תחומי החיים. אדם עם המון ניסיון חיים, אנרגיה חיובית ודמות שעבורי מעוררת המון השראה.

איזו תכונה אופי חשובה בעינך, אמינות

איזה סרט בעשור האחרון הטביע בך חותם 

הסרט שראיתי בעשור האחרון שהטביע בי חותם הוא " אקס מכינה" , מותחן בדיוני בריטי שבויים על ידי הסופר והתסריטאי אלכס גרלנד. הסרט מדבר על מערכות יחסים בין בינה מלאכותית לבני האדם. סרט זה השפיע עליי להפיק את הסרט שלי. הסרט שהפקתי גם הוא עוסק בשאלה כיצד מערכות יחסים בין בינה מלאכותית ובני האדם יהיו בעתיד והאם הם יוכלו לחיות יחדיו. נושא זה אני מאמין טומן בתוכו את הסכנה הכי גדולה מצד אחד, וגם תקווה עצומה לעתיד. אני מאמין שאנחנו לא יודעים לאן זה יוביל אותנו ואיך החיים שלנו יראו וזוהי שאלה מסתורית שאין עליה תשובה בשלב הזה.

מה החוויה המשמעותית שהיתה לך בחיים 

ההחלטה לעבור לישראל בשנת 2012 ולהתגייס לצה"ל כחייל בודד מתוך רצון ציוני ואהבת ארץ ישראל. אני בחרתי לעזוב חיים דיי נוחים בארה"ב ולבוא להתגייס לצבא, עברתי המון קשים ואתגרים בדרך, אך היו גם הצלחות רבות. בזכות המעבר שלי לישראל, שאר המשפחה שלי באה בעקבותיי ואני מאמין שהם מאוד שלמים עם ההחלטה הזאת. אני מאוד גאה בתהליך הזה שעברתי וזה מאוד השפיע על הבן אדם שאני היום.

מהו החלום הגדול שלך 

החלום הגדול שלי הוא לתת השראה לכל אדם שאני בא אתו במגע, לגרום לאנשים ולאמנים בתחום הקולנוע והתיאטרון להאמין שהם כן יכולים להצליח ולהגשים את עצמם. ליצור תוכן מדהים ואיכותי בתחומי התיאטרון, הקולנוע וההפקה שאנשים פשוט רוצים לצרוך עוד ועוד.

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה