עמוד הבית » הולכים על אוויר

הולכים על אוויר

נעל ספורט עם אריגת יהלומים, צילום יחצ חול
מותג ההנעלת הנשים הגרמני עטור הפרסים CAPRICE הבלעדי לרשת הלב הכחול, אשר זכה בשנתיים האחרונות ברציפות בפרס ההנעלה היוקרתי FIVE UK בקטגוריית נעלי הנשים הטובות ביותר, משיק את רפידת On Air, פטנט עולמי בתחום ההנעלה שהופך את ההליכה לנעימה ובריאה יותר בקיץ הישראלי החם!

הקיץ הישראלי הוא חם ולח במיוחד ולכן דורש פתרונות והתאמה מתאימים גם בתחום ההנעלה. הפיתוח הטכנולוגי מבית המותג המעוגן בפטנט עולמי, הינו רפידת נעל הכוללת לא פחות מ-300 בועות אוויה מולטי פונקציונאליות, שמטרתן להפוך את ההליכה לנוחה ובריאה יותר לרגליים, ברכיים ולגב. תפקידן של הבועות לשמש בזו זמנית כבולמות זעזועים בעת ההליכה ולהקנות תחושה של הליכה על אוויר.

צילום יחצ חול
צילום יחצ חול

נוסף לכך, האוויר יוצא ונכנס מהן בקלות בכל עת, דבר המאפשר את הורדת הטמפרטורה בנעל ויצירת סירקולציה תמידית של אוויר וצינון כף הרגל. תפקיד נוסף של הבועות הינו לאסוף בתוכן את הלחות והזיעה המצטברות באופן טבעי על כף הרגל כתוצאה מהחום, לבודד אותן ולנדפן במהלך הלילה! הרפידה קיימת במגוון דגמי נעליים בקולקציית קיץ 2020 החדשה, בין היתר בנעלי סניקרס וספורט, נעלי בובה, נעלי סירה ונעלי עקב לעבודה ולאירועים, בהן משולבים מיטב הטרנדים העדכניים לעונת הקרובה. טווח המחירים: 270-460 שקלים לזוג.

 

להשיג ברשת חנויות הלב הכחול ובאתר www.BlueHeart.co.il

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה