עמוד הבית » המותג החדש WrinkX מגלה את "סוד הנעורים"

המותג החדש WrinkX מגלה את "סוד הנעורים"

WrinkX צילום חלי פרידמן
טיפולי הצערת העור בטכנולוגיה חדשנית טיפולי האנטיאייג'ינג .

חברת "סוד הנעורים" מצטרפת לטרנד טיפולי האנטיאייג'ינג ומשיקה את תכשיר ה-WrinkX.

סוד הנעורים הינה חברת קוסמטיקה טבעית המייצרת את מוצריה בישראל ומתמחה בפיתוח וייצור מוצרים דרמוקוסמטיים לעור מפירות וירקות טריים תוצרת הארץ, באמצעות ידע שהשתמר במשך אלפי שנים.

WrinkX מיועד לכל מי שחש ירידה בחיוניות עור הפנים שלו ומעוניין להשיב לעצמו את המראה הצעיר והבריא, ללא תחושות מביכות ומדכדכות של זקנה מוקדמת וחוסר בטחון במראה הכללי. באמצעות הפורמולה הייחודית להצערת העור, כרטיס הביקור המשמעותי ביותר, הפנים שלנו, זוכות למראה ואור מחודש ומשדרות לעולם את הפנימיות התוססת שלנו במקום מסר של עייפות ולאות, המשפיע על הדרך בה הסביבה תופסת אותנו.

המוצר מבוסס על פורמולה ייחודית להצערת העור ומיועד להחלקת והעלמת קמטים בעור הפנים. נשים וגברים בטווח הגילאים 30-60 ימצאו את המוצר אפקטיבי ויעיל במיוחד לשימור מראה פנים צעיר, חיוני ורענן, עם הופעתם של סימני ההזדקנות הראשונים. הרכיבים הפעילים המצויים בפורמולה חודרים אל עומק האפידרמיס ומצטיינים במילוי, מחיקה והחלקת העור באופן הדרגתי, עד לטשטוש הקמטוטים העדינים ביותר.

היתרון המשמעותי של המוצר הוא העובדה כי הוא מכיל רכיבים טבעיים המונעים גירויים ותופעות לוואי בלתי רצויות, מתאימים לכל סוגי העור ותורמים למראה עור קורן ומלא חיים. הקרם מיועד לשימוש יומיומי והתוצאות ניכרות באופן מיידי ובצורה משמעותית יותר תוך זמן קצר של שבועיים עד ארבעה שבועות, במהלכן אין מניעה לשימוש במוצרי קוסמטיקה נוספים.

הקרם מגיע באריזה יוקרתית המשתלבת באלגנטיות עם כל מגירת תמרוקים ובנוסף, ניתן לרכוש גרסת TO GO באריזה מוקטנת, המתאימה לנשיאה בתיק איפור, תיק יד ועוד.

סוד הנעורים מייצרת ומשווקת מגוון מוצרים לטיפוח ושיקום כל סוגי העור: שמן, יבש ומעורב, ומוצריה מעניקים פתרון על בסיס טבעי לבעיות עור שונות כגון: פסוריאזיס, אקנה, סבוריאה, פצעי סכרת ועוד. כל המוצרים מיוצרים תוך הקפדה על תקנים ורישוי בינלאומיים. בנוסף, החברה דוגלת באחריות סביבתית ומקפידה להשתמש בחומרים שאינם מזיקים לסביבה ולאסוף פסולת למיכל מחזור מתאימים.

צילום: שי סבג

 

WrinkX צילום חלי פרידמן

 

WrinkX צילום חלי פרידמן

 

WrinkX צילום חלי פרידמן

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה