עמוד הבית » המסעדה האסיתית שמטריפה את החושים

המסעדה האסיתית שמטריפה את החושים

צילום: נעמה משיח כהן
מתחשק לכם להעביר ערב עם חברים או עם בת הזוג ולאכול אוכל אסייתי אוריינטלי אותנטי מסעדת HONO SUSHI&WOK (הונו) הממוקמת במרכז המסחרי של גבעת שמואל מסעדה קטנה ומטריפה וכשרה.

הונו (להבה ביפנית) נפתחה בזמן הקורונה לפני שנתיים ובטח אתם זוכרים את הסגרים שעברנו, רונן מרדכי בעל המקום ומסעדן בעל ותק הבין את הפוטנציאל הגלום בחוסר תרבות הקולינרית בתקופה זו, לשבת ולהינות מחוץ לבית לא היה אפשרי והחשיבה הייתה להביא את המסעדה הביתה דרך משלוחים טייקאווי ולשנות את מצב הרוח והאווירה באוכל מנחם ועטוף באהבה.

הגעתי למסעדה קיבלו אותי בחיוך המלצריות העסוקות בהכנת המשלוחים ללקוחות התזמון, מהירות והקפדה על שירות זה ערך עליון של המקום. לקחתי מגש אירוח  סושי עם קריצה מודרנית שהוכן בדיוק רב, הנראה כמו יצירת אריגה. המראה מושלם, בטני החלה לרטון וחיוך התנשא על פני ולהתחיל בטעימות.

התפריט כולל סושי מכל הסוגים החל מקומבינציות סושי, ספיישל סושי כגון: קרייזי סלמון, סביצ'ה רול, טטראקי ספיישל, חמוצים, קרייזי Hono  סלטים, מוקפצים, מנות צמחוניות וכמובן אך לא קינוחים באווירת המזרח הרחוק להשלמת החוויה. התפריט מבוסס על דגים וטונה משובחים תוך כדי הקפדה על חומרי גלם איכותיים, התפריט מכובד ומתאים לכל המשפחה. בנוסף למנות ולהשלמת החוויה הרטבים בכמות נדיבה למנות מוסיפות טעם נפלא לחך אשר נעשות במקום. הטעימה הראשונה שלי היתה קרייזי סלמון פריכות האורז והטריות של הדג יוצר חוויה לא פחות של מסעדה מכובדת בארץ. אוכל לציין בפה מלא קולינריה במיטבה, ארוחה חווייתית והטעם משובח.

צילום: פרטי

כיום המסעדה מציעה משלוחים לצד ישיבה בשולחנות במרחב החיצוני של המסעדה, ניתן להגיע למסעדה להזמין באופן דיגיטלי במקום מתוך התפריטים דרך המסכים הגדולים עבור הלקוחות. בימי ראשון ושלישי למזמינים מעל 100 ₪ מקבלים רול במתנה וביום ההולדת לחברים ללא עלות חבר הנחה 15%.

צילום: פרטי

שעות פעילות:

א-ה 10.30-23.00

שישי 10.00-15.00

אזורי חלוקה: גבעת שמואל, פ"ת, גני תקווה, בני ברק, אור יהודה, יהוד וקריית אונו.

צילום: פרטי

הוספת תגובה

הוספת תגובה