עמוד הבית » הפתרונות להתקרחות במרכז רפואי אחד

הפתרונות להתקרחות במרכז רפואי אחד

ד״ר כהן שרית מומחית בכירורגיה פלסטית צילום יניב יוסף
בעקבות סקר חדש שבוצע לקראת השקת המרכז הארצי להשתלות שיער - הסקר בוצע על ידי חברת הסקרים "גיאוקרטוגרפיה" בקרב מדגם ארצי ומייצג של האוכלוסייה, גברים בגילאי 35 ומעלה, יהודים וערבים

הנתונים הבאים:

באופן כללי, הנתונים בסקר מעידים על כך שההתקרחות נתפסת בקרב הגברים הישראליים כשלילית ומשפיעה על הדימוי העצמי שלהם. על אף שקרחת נחשבת בתקופות שונות אופנתית, עולה כי היא ממוקמת במקום השני, ברשימת גורמים שהגברים מאמינים שיגרמו לאישה לפסול אותם באתר היכרויות !  (מתוך רשימת מאפיינים כגון: רזון, שומן, שפם, זקן ועוד).

80% מהגברים – השיבו כי לא יבחרו לפגוש לדייט אישה הסובלת מהידללות שיער/ התקרחות.

הקרחת והשפעתה על הדימוי העצמי:

57% מהנשאלים סוברים כי לאובדן שיער יש השפעה שלילית על הדימוי העצמי.  מידת ההסכמה להנחה זו, בולטת יותר בקרב תושבי אזור המרכז והשרון, לעומת אזור ירושלים למשל.

 עוד נשאלו הנחקרים מהם הגורמים החשובים בבחירת מרפאה להשתלת שיער ונמצא כי:

במקום הראשון –43% מהנשאלים ציינו אחריות על התוצאות לאורך זמן

41% ציינו מרפאה שעומדת בתקנים מתקדמים

36% ציינו את הליווי של רופא מומחה לאורך התהליך כולו ולאחריו.

מחיר זול צוין רק על ידי פחות מחמישית מהנשאלים.

עוד עולה מהסקר, כי מרבית הגברים (70%) מעדיפים לטפל בהתקרחות במרפאה ישראלית בארץ, בניהול רופא בכיר ובליווי לאורך כל התהליך, על פני אפשרויות אחרות בחו"ל.

 הסקר בוצע לקראת השקת  ihair – המרכז הארצי להשתלות שיער, אשר עומדת בראשו ד"ר שרית כהן, מומחית בכירורגיה פלסטית אסתטית, ומציע במקום אחד את כל הפתרונות להתקרחות ונשירת שיער לנשים ולגברים.

מנעד הטיפולים הרחב, מאפשר להתאים באופן אופטימלי לכל מטופל את השיטה המדויקת לו.  הפרוצדורה המרכזית הינה השתלת שיער בשיטת FUE ללא צלקות ובמראה טבעי, המתבצעת על ידי משתילי השיער המנוסים ביותר בישראל, לצד טיפולים במכשור אסתטי טכנולוגי, טיפולי PRP, החדרת חומרים בלחץ אויר והשלמת הטיפולים באמצעות תכשירים ביתיים.

הטיפולים במרכז הארצי מבוצעים על פי הסטנדרטים הבינלאומיים המחמירים ביותר, בניהולה של ד"ר שרית כהן, מומחית בכירורגיה פלסטית ואסתטית, מהבכירות והמקצועיות בישראל.

ד״ר שרית כהן חברה באיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית, האיגוד האמריקאי לכירורגיה פלסטית ASPS, הארגון הבין לאומי לכירורגיה פלסטית ואסתטית ISAPS וכן האיגוד הבין לאומי לכירורגיה פלסטית  ISDS.

על פי הנתונים:  אחד מכל ארבעה גברים יתחיל לסבול מנשירה מוגברת כבר בשנות העשרים, כאשר בשנות הארבעים 50% מהגברים כבר בתהליך התקרחות. הנתונים בישראל נחשבים לגבוהים ביחס לעולם.

ihair צפוי לחולל מהפכה בתחום השתלות שיער וטיפול בנשירה והתקרחות, שכן, זהו המרכז הראשון בישראל המאגד את כל הטיפולים החדשניים ביותר, בפיקוח מומחית בכירורגיה פלסטית ואסתטית. שילוב זה מאפשר ראיה הוליסטית על כל מטופל, ביצוע בדיקת התאמה משוכללת, המבוצעת על ידי רופא מנוסה, ובהתאמה בניית תכנית טיפולית אינדיבידואלית.

מגוון הטיפולים המוצעים במרכז ihair:

** השתלת שיער בשיטת  FUE ללא צלקות ולקו שיער טבעי –  Follicular Unit Extraction – FUE – השיטה המתקדמת והחדשנית, מתבצעת בטכניקה זעיר-פולשנית, המאפשרת הוצאת יחידת הזקיק, שמירתו בתמיסת הזנה ייחודית למרכז ihair, ביצוע ההשתלה ללא צלקות ובמראה שיער טבעי, תוך חזרה מהירה לשגרת היום-יום.

להשתלות השיער במרכז ihair  אחוזי הצלחה גבוהים מהממוצע, בין היתר בשל שימוש בתמיסת הזנה ייחודית השומרת על חיוניות זקיקי השיער, עד לרגע השתלתם, דבר שמעלה את שיעור קליטתם. בסיום התהליך מתבצע טיפול המחדש את זרימת הדם באזור (PRP), אשר משפר את שרידות השתלים.

הידרפיישל –

הטיפול החדשני ביותר לבריאות הקרקפת. טיפול נועד להסרת תאים מתים ולכלוך מהקרקפת, להזנתה ולהגברת זרימת הדם. לשמירה על הקרקפת יש משמעות אדירה ביצירת תשתית בריאה לצמיחת שיער.

טיפול בלחץ אויר:  micro infusion medication on the skin

החדרת חומרים בלחץ אויר, מיועד בעיקר לטיפול בדילול שיער לנשים, ומתבצע תחת בקרה הורמונלית.

ישנם שני פרוטוקולים שונים בטיפול זה, האחד: מיועד לעכב את תהליך דילול השיער, והשני טיפול המיועד לעידוד צמיחת השיער.

חומצות אמינו ויטמינים.

מדובר בקומפלקס של ויטמינים וחומצות אמינו, שנועדו בכל אחד מהפרוטוקולים להזין את זקיקי השיער והקרקפת.

 PRP – פלזמה עשירה בטסיות דם – Platelet Rich Plasma

PRP – היא שיטה לבידוד טסיות דם מהמטופל. טסיות הדם עשירות בפקטורי גדילה אשר מעודדים ייצור והתחלקות תאים בצורה טבעית, התאוששות של רקמת עור הקרקפת והיוצרות כלי דם חדשים המזינים את שורשי השיער וכתוצאה השיער מתעבה ומתחזק.

מינוקסידיל – Minoxidil

מינוקסידיל – תכשיר יעיל למריחה מקומית. הופך את השיער לעבה וחזק יותר ומעודד את צמיחת השיער מחדש על ידי הגברה של אספקת הדם לזקיק השיער.

I hair המרכז הארצי להשתלות שיער ממוקם ברמת החייל בתל אביב. לפרטים חייג: 03-5571171 או הזמן שיחת ייעוץ. www.ihair.co.il

הוספת תגובה

הוספת תגובה