עמוד הבית » חופשת שייט ביאכטה פרטית, או בגולט- ספינות עץ תורכיות מפנקות לקיץ

חופשת שייט ביאכטה פרטית, או בגולט- ספינות עץ תורכיות מפנקות לקיץ

צילום אורגד מזרחי
הפלגה בלב הים מקנה בילוי אינטימי בלתי נשכח עם משפחה וחברים קרובים, או לחילופין מאפשרת התנתקות והכרת אנשים חדשים מתרבויות שונות על הסיפון.

גידול של כ- 20% במספר המזמינים של חופשות שייט והפלגות פרטיות בשנה האחרונה, כך עולה מנתונים שמספקת חברת A-sailing, המתמחה בארגון חופשות שייט ביאכטה פרטית, או בגולט עץ מפנק. החברה מקבוצת אמסלם תיירות ונופש, משכירה אף יאכטות מפוארות בארץ וביעדים אטרקטיביים ברחבי העולם לבעלי רישיון סקיפר ותופרת חופשות ייחודיות בהתאמה אישית.

חופשת שייט ביאכטה פרטית או בגולט- ספינות עץ תורכיות מפנקות עם שף וצוות צמוד, קורצת מאוד לתיירים הישראלים אשר צברו רקורד רב ביעדים שונים ברחבי העולם ומעוניינים לחוות חופשה מיוחדת ושונה. הפלגה מסוג זה מקנה בילוי אינטימי בלתי נשכח עם משפחה וחברים קרובים, או לחילופין מאפשרת התנתקות והכרת אנשים חדשים מתרבויות שונות על הסיפון.

אורגד מזרחי, מנהל מחלקת השייט A-sailing מקבוצת אמסלם תיירות ונופש מסר "חופשת שייט מהווה אופציה אולטימטיבית ליציאה מהשגרה ולחווייה חד פעמית כשבמרבית המקרים מדובר ביעדים סודיים שחלקם אינם זמינים כלל לטיסות, או לכלי תחבורה נוספים. כל אלה בשילוב שמש, ים שמקיף אותך מכל הצדדים, אוכל טוב, נופים עוצרי נשימה ועגינה בחופים מרהיבים- מייצרים חופשה קסומה ואמיתית המאפשרת התנתקות טוטאלית מהפלאפונים וצבירת אינספור הרפתקאות וחוויות חד פעמיות".

עוד הוסיף מזרחי "אם בעבר הישראלים חיפשו לטייל כמה שיותר בעולם, עם פתיחת השמיים הספיקו לבקר באינספור יעדים, היום ניתן לזהות מגמה גוברת שהם מחפשים את הדבר הבא לחקור איים ומקומות חדשים, בלי לוותר על חוויה קולינרית וההתנתקות מהמציאות היומיומית הלחוצה. בטיול שכזה הנופשים יכולים להחליט היכן להתעורר בכל בוקר, נוסף לאפשרות ללמוד מקרוב את עולם המפרשנות הממכר וכיצד לתפעל יאכטה כשלעצמה מהווה חוויה".

בין מגוון חופשות השייט שמציעה חברת A-sailing ניתן למצוא פלוטילה קולינרית לריביירה הצרפתית – חופשת שייט בוטיק מאורגנת הכוללת גם את חווית השייט וגם טיולים מודרכים ביבשה לחקר הקולינריה של אחד המטבחים העתיקים והמשובחים בעולם. שייט חלקי לקפריסין, הכולל הפלגה לצד אחד וטיסה חזרה לארץ- טיול עומק למקומות הכי קסומים באי השכן, טיולי ג'יפים ושהות במלון מפנק. פלוטילה יוונית, קוס: טיול לאיים הדדוקאנזים ביוון, יאכטות מפנקות, שמש טובה, ים, הרבה אוזו וקולינריה מקומית.

החברה מתמחה בבניית חופשות שייט Costume-made בהתאם לדרישות והצרכים של הלקוח, בהתבסס על ידע ומקצועיות רבת שנים, החל מהשכרת היאכטה, הזמנת הטיסות וכל המוצרים הנלווים. נוסף לפעילותה המרכזית, מנהלת ציי יאכטות להשכרה בארץ ובחו"ל יאכטה מפרשית, או יאכטה מנועית, להשטה עצמית (bareboat) עם סקיפר מיומן, או עם צוות ופנסיון מלא.

טווח המחירים משתנה ומתחיל מ- 699 יורו לאדם בחדר זוגי. חשוב לציין כי קיימת אפשרות להשטה עצמית כשהתמחור לכך שונה.

להזמנות חייגו 074-7210880

אודות A-sailing

A-sailing הנה מחלקת השייט של קבוצת אמסלם תיירות ונופש, המאפשרת שייט ביאכטות ובגולטים בארץ וברחבי העולם. ניתן להזמין חופשות מסודרות ביאכטות, או גולטים ביעדים אקסקלוסיביים כאגן ים התיכון, הריביירה הצרפתית לקבוצה, בודדים, זוגות או ועדי עובדים. חופשות השייטת מאפשרות ליהנות מחווייה חד פעמית המשלבת נופים עוצרי נשימה בלב ים לצד חגיגה קולינארית יוצאת דופן. בעלי רישיון סקיפר יוכלו להזמין יאכטות מצי יאכטות קיים ולהשיטה באופן עצמאי כאשר שיטת התמחור לכך תהיה שונה. נוסף לחבילות קיימות הממוצעות ללקוחותינו הנאמנים, החברה מאפשרת לתפור חבילות שייט לכל צורך ודרישה בהתאמה אישית.

נוסף לפעילותה הענפה, A-sailing משכירה יאכטות להפלגה בגבולות הארץ מנמל חיפה.

מנכל A-sailing מקבוצת אמסלם תיירות ונופש
צילום אורגד מזרחי