עמוד הבית » חטיפים עם קריצה לעולם הכדורגל
דנדש על המדף

חטיפים עם קריצה לעולם הכדורגל

חטיפי-השוקולד-סניקרס צילום יחצ
SNICKERS, אחד מחטיפי השוקולד האהובים בעולם, משיק מהדורה מוגבלת של חטיפים כאשר במקום שם המותג יופיעו מונחים מעולם הספורט.

המותג ידוע בפרסומות הספורטיביות ההומוריסטיות שלו, בהשתתפות דמויות מוכרות מעולם הבידור כמו אלטון ג'ון ובטי ווייט, תחת הכותרת "אתה לא אתה כשאתה רעב!" לכן, לקראת חזרת ליגות הכדורגל שכה התגעגענו אליהם, בחרו בחברת MARS ישראל להשיק סדרה מיוחדת ומוגבלת של חטיפים עם עטיפות חדשות שיכללו מונחים כמו: בנבדל, סופג שער, מפספס, מוחלף.

השקה נושאת פרסים

לאחר קנייה ממגוון מוצרי SNICKERS, ניתן יהיה להיכנס לאתר http://snickersfootball.co.il/ ולענות על שאלות הקשורות לפספוסים בכדורגל.

בסיום יש להעלות חשבונית של הקנייה וכך ניתן להשתתף בפעילות נושאת הפרסים בה יחולקו: מערכת קולנוע ביתית לזוכה בפרס הראשון;  קונסולת משחקים + משחק פיפא  לזוכה בפרס השני; משחק כדורגל שולחן לזוכה בפרס השלישי.

המהדורה החדשה תימכר במארזים של מאגדות חמישיות ומארז חטיף בודד.

תוקף המבצע: 30.6.2020 – 1.6.2020

מחיר מומלץ לצרכן: 3.9 ש"ח לבודד, 12.9 ש"ח לחמישיה

ניתן להשיג במגוון רשתות המזון