עמוד הבית » חיפוי קירות פנים – לתת אופי ואווירה מיוחדת לחלל

חיפוי קירות פנים – לתת אופי ואווירה מיוחדת לחלל

צילום: אגר ישראל
רוצים לתת חיים חדשים לחדר השינה או לסלון שלכם? גם אם תציבו בהם רהיטים נפלאים - צריך הרבה יותר מזה כדי ליצור עיצוב מודרני ומרשים.

היום, בבתים היפים ביותר בעולם, בדירות יוקרה ומבנים ציבוריים מפוארים – העיצוב כולל תמיד גם חיפוי קירות פנים איכותי ומרהיב, אבל מה זה אומר ואיך בוחרים חיפוי מתאים?

איך בוחרים חיפוי קירות פנים?

לכל חלל יש אופי משלו וסגנון עיצובי אחר וחיפוי קיר הוא אלמנט מאוד דומיננטי בחלל.

לכן אפשר להתאים את חיפוי הקיר לחלל, אך אפילו טוב יותר להתאים את החלל לחיפוי קיר שאתם בוחרים.

כיום יש אפשרויות רבות לבחירת חומרים לחיפוי קירות והמשתנה העיקרי הוא הטעם האישי שלכם. אך אין ספק כי אחד החומרים הנפוצים, המגוונים והמתאימים ביותר לחיפוי קירות הוא עץ.

כל חלל הופך מרשים, חם ומרגש יותר עם חיפוי עץ מתאים.

חיפוי עץ לקיר יכול להפוך את החלל מפתיע ומעניין יותר. הוא יכול לשבור את המסגרת הסטנדרטית של החלל ולתת לו דינאמיות, פאר, אווירה צעירה או רצינית – הכל בהתאם לסגנון שאתם רוצים ליצור.

אפשר ליישם חיפוי קיר מלא או חיפוי חלקי על קיר מרכזי בעיצוב החלל. אפשר לחפות את כל קירות החלל או רק אחד מהם – כל בחירה מעניקה לחלל אופי קצת שונה ואווירה אחרת.

שימוש נכון בחיפוי קירות פנים מספק עושר עיצובי יוצא דופן וגם מייתר את הצורך בקישוטי קיר כמו תמונות, כי הוא פשוט עושה את כל העבודה.

אבל מה שבאמת חשוב זה לבחור חיפוי קיר נכון.

תכונות של חיפוי קיר שכדאי לבדוק

רגע לפני שאתם בוחרים את העיצוב המועדף עליכם לחיפוי קיר, בדקו את המאפיינים שלו:

מה הוא פולט לאוויר שאתם נושמים?

חומרי חיפוי קירות פנים תופסים שטח פנים גדול בחלל. לכן חשוב לוודא שהם לא פולטים מזהמים ורעלים לאוויר שאתם נושמים. בחרו לוחות חיפוי קירות מחומרים נקיים, ששומרים על הבריאות שלכם.

עמידות ואיכות

חיפויי קירות פנים יכולים להיות יותר עדינים מאשר חיפויי קירות חוץ, אבל הם עדיין צריכים להיות עמידים בפני שינויי טמפרטורה – במיוחד בתקופות שבהן אתם מדליקים ומכבים את המזגן.

הם צריכים להיות עמידים בתנאים של לחות – במיוחד אם הם נמצאים בסביבה לחה.

והם צריכים להיות עמידים בפני מזיקים שונים, כמו גם בפני שינויי נפח וצורה, קילוף של חומרי הציפוי ואף עמידים בפני בעירה – לטווח ארוך מאוד.

התקנה קלה

כשאתם קונים לוחות חיפוי קירות עם גימור מושלם, מפולסים בצורה אופטימלית, ישרים ואחידים, ברמת עיבוד גבוהה של החומר, לא תצטרכו סרגלים וחיתוכים מסובכים כדי לבצע התקנה מושלמת.

טרנדים והתאמה

עולם עיצוב הפנים עמוס בטרנדים מתחלפים ומשתנים.

בדקו שאתם מוצאים חיפוי קירות שמצליח להתכתב נכון עם הטרנדים האלה וגם להיות על זמני – כדי לאפשר לכם להנות ממנו לזמן רב.

בנוסף, ודאו שיש התאמה מושלמת בין החיפוי לבין הריצוף – אם יש לכם פרקט עץ, חיפוי עץ הוא התאמה אידיאלית.

חיפוי קירות פנים שובר שיאים של איכות

חברת EGGER היא מותג עולמי למוצרים מבוססי עץ, שמוביל את התחום באירופה וארה"ב מעל 50 שנה.

לוחות עץ מבית חברת אגר ידועים בעולם בתור חומר גלם ייחודי לחיפוי קירות, רצפות פרקט, ריהוט ומוצרי עץ נוספים – תוך עמידה בתקני איכות מחמירים לאורך כל השרשרת – מקבלת ההזמנה, דרך הייצור ועד למסירה ללקוח.

רמת גימור מוקפדת ואחידה, חומרי גלם ממקורות ברי קיימא, בריאים ונקיים מרעלים, עיצובי הלוחות נבחרים בהתאם לטרנדים המובילים בעולם העיצוב ומציעים אופנה לצד איכות פרקטית גבוהה למתקינים ועמידות לטווח ארוך בפני תנאים מאתגרים.

גם לכם מגיע EGGER – היכנסו לקטלוג, או צרו קשר למידע נוסף!