עמוד הבית » טיפולים להרמת ועיצוב גבות

טיפולים להרמת ועיצוב גבות

צילום דל הדני
הן נמצאות באמצע הפנים שלנו, ובין אם הן עבות, דקות, כהות או בהירות, אי אפשר להתעלם מהן. עם השנים הן גם צונחות ומשוות לפנים מראה מבוגר ועייף. ד"ר להבית אקרמן המתמחה בטיפולי עור וביוטי חושפת את הטיפולים הכי נכונים לטרנד שכובש במהירות את העולם- הרמת הגבה.

בתרבויות ובתקופות שונות התייחסו ומתייחסים, בצורה אחרת לעיצוב הגבות, אך כולן ככולן תופסים את הטיפול בגבות כחלק בלתי נפרד מטיפוח היופי. במצרים העתיקה נשים נהגו להאריך את גבותיהן באופן מופרז כדי לחלוק כבוד לאלים. ביוון נשים לא נשואות נהגו לקשט את גבותיהן במטרה לעורר חשק אצל הגברים הרווקים. בעידן הקולוניאלי נשים נהגו לצבוע את גבותיהן ואילו בשנות ה30 של המאה ה20 מראה הגבות המורמות הפך לסממן נשיות סקסי ונחשק.

כיום, טרנד הגבות החתוליות או שועליות (FOX EYES) הינו אחד הטרנדים החמים של החודשים האחרונים – בין השאר הודות לפילטרים ברשתות החברתיות המאפשרים לגבות לעלות אל על ולהשיג בהינף אצבע את המראה המלוכסן מעלה.

צילום דל הדני

לדברי ד"ר להבית אקרמן: "לכל אחת מאיתנו מבנה שונה של הגבות: ישנן כאלו עם גבות מעוגלות ומורמות ואילו יש כאלו עם גבות ישרות ושטוחות. חשוב להבין שלא ניתן לשנות באופן מהותי מבנה אנטומי נתון, אלא, ניתן לשפר, לשייף, ולחטב. לדבריה: "העור סביב הגבות והעיניים הוא עור דק, ללא רקמת שומן מרובה, אך עם זאת ישנם הרבה כלי דם ועצבים באזור זה- שיש לשים לב אליהם בקפידה (ובמיומנות) כאשר ניגשים לטיפול באזור".

אז כל היתרונות והחסרונות בטיפולים להרמת גבה ולעיצובה:

 הזרקת בוטולינום טוקסין- הזרקה נכונה בין הגבות, בזנב הגבה ומרכז המצח לרוב מעלה במידה מסוימת את הגבה. היתרון- טיפול מאוד פשוט. החיסרון- הגבה לא תמיד עולה מספיק- וזאת בגלל מגבלות אנטומיה אישית (לא משהו שתלוי אך ורק בטכניקה).

  1. הזרקת חומצה היאלורונית מעל לגבה- הזרקה מדויקת באמצעות קנולה יכולה הרבה פעמים לתרום להעלאת הגבה. החיסרון- טיפול יקר ביחס לשיפור המתקבל שאינו תמיד מאד משמעותי.
  2. טיפול באולטרה- טיפול באולטרה הינו טיפול בטוח, יעיל ואפקטיבי להרמת הגבות וזה אחד הטיפולים שניתן לשלב יחד עם הזרקת בוטוקס. הטיפול בטוח  ומחזיק לאורך זמן. חיסרון – עלול להיות יקר ביחס לתוצאה.
  3. טיפול בחוטים- טיפול החוטים הנמסים תפס תאוצה בשנים האחרונות והוא משמש בעיקר לחיטוב קווי הפנים וקו הלסת. מחדירים חוטים דקיקים (בהם משתמשים בכירורגיה) אל בין הגבות, מרימים בעזרתם את העור ומושכים לצד הנגדי. כשמושכים נפתחות מעין מטריות קטנות בתת עור שמייצאות את העור שמעל מתוח. חיסרון- כואב, כרוך בכאבים ושטפי דם שלוקח להם זמן רב להחלים, ולא תמיד מחזיק הרבה זמן ביחס לעלות הטיפול היקרה.
צילום דל הדני