עמוד הבית » טרנדים של בגדי ים 2020

טרנדים של בגדי ים 2020

צילום יחצ חול

בימים אלו בהם ההקלות מאפשרות רחצה בחופי ישראל ובבריכות זה בדיוק הזמן להתחדש בקולקציית בגדי ים שתוכל להסיח דעתנו לרגע מהמציאות החדשה שאנו נמצאים בה ולפנק את עצמנו בבגד ים שיקי ומלא בסטייל.

עם ההודעה הרשמית של פתיחת עונת הרחצה מגיע אותו רגע מפחיד, איך קונים בגד ים בלי להתאכזב מול המראה? בקולקציית בגדי הים של GUESS המשימה הופכת לקלה ונעימה יותר. הגזרות בקולקציה מתאימות לכל שלב בחיים ולכל מבנה גוף.

צילום יחצ חול
צילום יחצ חול

GUESS המותג האמריקאי האהוב שהגיע לישראל רק לפני כשנה וחצי וכבר השאיר חותם אצל כל אחד ואחת בארון, מציג את קולקציית בגדי הים לנשים ולגברים לשנת 2020.

צילום יחצ חול

בקולקציית בגדי הים לנשים  גזרות מחמיאות, סקסיות בצבעוניות מדליקה וצעירה כדי שאף אחד לא יפספס אותך בחוף.

מנומר, זרחני או שיק אפריקאי: בגדי הים השלמים של GUESS עם נגיעות של שנות ה80 בצבעוניות זרחנית, מנומרת או קלאסית.  לצד הדפסים פרחוניים טרופיים ועוד.

צילום יחצ חול

במחלקת הביקיני קיים שלל של בגדי ים בצבעוניות שובבה שתהלום את הלהט העונתי ולא תותיר אף אחד על החוף אדיש לנוכחותך.

בקולקציית בגדי הים לגברים ישנם גזרות נוספות, מחמיאות ומחטבות מעבר למכנסי הגלישה הארוכים.

צילום יחצ חול

עונת הרחצה בשיאה ועוד לא מאוחר להתחדש עם בגד ים של המותג האמריקאי הנחשק בהדפסים מקוריים ועם צבעוניות מעניינית במיוחד. מעבר לשיק ולסטייל יש בקולקציה כמה גימיקים מעניינים, מבגדי ים שמתהפכים ומאפשרים ליהנות משני לוקים שונים ועד לבגד ים שרק כאשר הוא נרטב מופיע הלוגו של GUESS.

המותג האמריקאי GUESS המזוהה בקולקציות הג'ינסים שלו מציע לצד קולקציות בגדי הים, אביזרים משלימים, כפכפים, תיקים ושמלות חוף שביחד יעניקו מראה אופנתי עם אמירה ייחודית משלכן ובסגנון השיקי של GUESS.

טווח מחירים: 100 ₪ -400 ₪

 ניתן להשיג:

GUESS קניון גינדי TLV (קומת כניסה), רחוב החשמונאים 96, תל אביב

טלפון: 073-3904999 למידע נוסף על החברה: www.guess.com

הוספת תגובה

הוספת תגובה