עמוד הבית » "יום המעשים הטובים"בסלע מדיקל

"יום המעשים הטובים"בסלע מדיקל

יום המעשים הטובים אתי אהרונסון מטופלת על ידי דר מרינה לנדאו צילום יוסי ומתי מליחי

הגעתי לסקר אירוע ייחודי בחברת סלע מדיקל לכבוד יום המעשים הטובים ,ההתרגשות היתה עצומה לראות את עוצמת הנשים שעברו כל כך הרבה טיפולים כימו לסלק את המחלה מגופן ולפתוח חיים חדשים. ד"ר מרינה לנדאו טוענת ש יש השפעה חיובית על המחלה ברגע שהאישה נראית יותר טוב במראה פניה וגופה .

ד"ר יואב גרונוביץ סיפר שזו הזדמנות נדירה בשבילו לתת מענה לנשים הללו גם מפאת שלא מגיעים אליהן מטפלות במע' הבריאות בנוסף חומרי ההזרקות יקרים מאוד והיום הזה זה המקום לתת לכל אחת את התחושה של נתינה ואהבה.המראות של הנשים היו עם ניצוצות בעיניים לאחר הטיפולים .

במסגרת יום המעשים הטובים החברה העוסקת בייבוא והפצה של מגוון מכשור רפואי בתחום הרפואה , החלטו לתרום את חלקם למען הקהילה בישראל ופתחו את משרדם הבוקר ליום טיפולים אסתטיים  שכללו: הזרקות של חומצה הילרואנית כמו :פרינסס, חוטי מינט ,אלנסה ובוטוקוס  עבור כ 15 נשים שהגיעו מכל רחבי הארץ , חלקן נשים שהחלימו ממחלת הסרטן , פציאליס לצד אלמנות ונשים עם סיפורים לא פשוטים כמו אלימות במשפחה וסמים.

המשתתפות הגיעו נרגשות והתיישבו לפגישת ייעוץ בהתאמה אישית על ידי  מיטב מבכרי הרופאים בארץ שנכחו במעמד: ד"ר יואב גרונוביץ , מנהל מחלקת כירורגיה פלסטית בבית החולים שערי צדק בירושלים , ד"ר מרינה לנדאו, מומחית עולמית לרפואר עור בארץ ובעולם , ד"ר איתן ברמן , רופא עור מומחה, אסתטיקה רפואית. הרופאים נרתמו בהתנדבות על מנת להעניק את הטיפול המתאים ביותר לכל אחת ואחת מהמשתתפות .

לפני תחילת הטיפולים הנשים התיישבו לפגישת ייעוץ  בהתאמה אישית  מול הרופאים המומחים  ומיד לאחריו ניגשו לסדרת צילומים מקצועית  של פניהן החשיבות הרבה , ניתנה במעמד לאופי הטיפול דהיינו  טיפול עומק  ממוקד "ולא רק הזרקה ".. אלא התאמה מדויקת לקווי המיתאר שלהן ולדיאגנוזה הרפואית של הרופאים המטפלים.

המעמד ריגש מאוד את המשתתפות שחיזקו  אחת את השנייה וניכר שהטיפול אותו עמדו לעבור שימח וריגש אותן בו זמנית, חלקן בחרו לשתף גם את סיפורי החלמתן וסיפורן האישי על מנת לחזק נשים אחרות  אחת מהנשים שביקשה לשתף את סיפור החלמתה היא : אתי אהרונסון , שחלתה בגיל 43  בסרטן השד ונאלצה לעבור כריתה חלקית  ולאחר גילוי שהינה סובלת מסרטן אלים  נאלצה לעבור כריתת שחלות וחצוצרות , לטענתה מאישה צעירה "וורקוהוליקית" כהגדרתה  הבינה לצד ההתמודדות  שקיבלה הזדמנות "לתקן" את חייה והחליטה ללכת וללמוד "קואצ'ינג" , לטענתה ההחלטה עזרה לה בהתמודדות ולאחר החלמתה החלה לעסוק בתחום שממלא אותה רגשית ונפשית , מתן עזרה והכלים לאנשים איך כן לעשות שינוי נכון בחיים דווקא ממקום לא פשוט  לצד אופטימיות,   אתי מוסיפה "הסרטן עשה לי שינוי גדול בחיים  והשינוי הוא המתנה הגדולה ביותר שיכולתי לקבל  כי דרכו אני מעבירה את הכלים שקיבלתי בהתמודדות שלי הלאה לאחרים .

קרן סלע מנהלת חטיבת האסתטיקה   " יום המעשים הטובים "  היה מעצים ומרגש במיוחד אני מבקשת להודות להתגייסותם של הרופאים הבכירים שתרמו מזמנם ללא תמורה למען הקהילה"

 

לפני טיפול צילום יוסי חלימי
אחרי הטיפול צילום יוסי חלימי
המבט של אחרי שווה היה את הכל אתי אהרונסון לאחר הטיפול מול דר מרינה לנדאו צילום יוסי חלימי
צילום יוסי ומתי מליחי

הוספת תגובה

הוספת תגובה