עמוד הבית » יפעת עובד מעצבת תכשיטים בעולם על מסלול שבוע האופנה

יפעת עובד מעצבת תכשיטים בעולם על מסלול שבוע האופנה

התצוגה של יפעת עובד ורוח נשית מתוך שבוע האופנה צילום: רפי דלויה
מעצבת התכשיטים יפעת עובד, במשך שנים עבדה כשותפה בעסקי היהלומים ואבני החן של המשפחה כמעצבת הראשית. אביה היה מחלוצי התעשייה באבני החן והיהלומים העולמית.

תכשיטיה של יפעת מעוצבים במחשבה, סטייל ייחודי ובהשקעה . אבני החן והיהלומים שבהן משתמשת מלוטשות בהזמנה אישית, והיא זו שבוחרת בקפידה את המידות והצורות  עבור תכשיטיה. תהליך ייצור התכשיטים והצורפות נעשה בעבודת יד עם תשומת לב יתרה לפרטים הקטנים ובכמויות בודדות ובוטיקיות. הערכים החשובים ביותר עבור יפעת הוא חופש הביטוי, העצמה נשית וחיבור בינאישי ומכאן החיבור שלה לאירוע ההתרמה השנתי עם עמותת "רוח נשית בשבוע האופנה קורנית תל אביב.

צילום: רפי דלויה
צילום: רפי דלויה

עובד מחלקת את זמנה בין המשרדים בלוס אנג'לס, ניו-יורק ובחנות הדגל בתל אביב. כמעצבת יפעת מקפידה לעצב וליצור תכשיטים לכל הנשים ולא רק לאוכלוסייה הגבוהה. מבחינתה זו לא עוד חנות תכשיטים זה אוצר תרבות ומורשת שורשיים. התצוגה השנה שילבה כ-100 תכשיטים מיוחדים ונבחרים מהשואורומים הבינלאומיים של המעצבת. התכשיטים שכולם תכשיטי עבודת יד, זהב ויהלומים בשילוב  אבני חן שאליהן הותאמו הלוקים של הצועדות בניצוחה של הסטייליסטית ליאת אשורי.

צילום: רפי דלויה
צילום: רפי דלויה

מוזמני התצוגה נהנו מפאנל מעורר השראה "החופש להיות" בהשתתפות יפעת עובד הזמרת ריטה, חני הורוביץ ובהנחייתו של מוטי רייף. בנוסף התצוגה כללה הופעה פרטית של ריטה שחשפה על הבמה את הפרויקט המוזיקלי המסקרן שלה.

צילום: רפי דלויה
צילום: רפי דלויה

בתצוגה צעדו: יעל רייך, שביט ויזל, ציפי רפאלי, טיטי איינהאו, יובל כספית, ליבי נחימובסקי, הטיקטוקרית מאיה דגן, תקווה גדעון, שונית חמד, אירית רחמים, ורד רוזן, רותם ישראל, אירה דולפין ועוד.