עמוד הבית » תצוגת האופנה של KORNIT DIGITAL X PLACEBO

תצוגת האופנה של KORNIT DIGITAL X PLACEBO

Placebo רועי דרהי צילום:@haydonperrior
מותג האופנה הפיגיטלי השבדי היוקרתי PLACEBO משיק את הקולקציה הבאה שלו BABYLON. הקולקציה מאתגרת את נורמות האופנה המסורתיות ומטשטשת את הקווים בין אופנה פיזית ודיגיטלית, וכתוצאה מכך יצירות ייחודיות נותנות מענה לחובבי טכנולוגיה וגם לאופנה.

פלסבו, שהוקמה על ידי מעצב האופנה רועי דרהי, בוגר המחלקה לעיצוב אופנה שנקר,מחויבת לקיימות ומטרתה לחולל מהפכה באופן שבו אנשים תופסים אופנה. עם השימוש החדשני שלה בטכנולוגיות מתקדמות וטכנולוגיות בלוקצ'יין במוצרים פיזיים, Placebo  מובילה את המשימה במיזוג  אופנה וטכנולוגיה, יצירת חווית לקוח ייחודית, ואפילו אופנה לפלטפורמות ומשחקים של .Metaverse

'בבילון' הינה קולקציה היברידית שמספרת את סיפורו של מגדל בבל. בית האופנה משתמש במגדל כמטאפורה לאינטרנט וכיצד אנשים יכולים לטשטש גבולות פיזיים ולשתף פעולה באמצעות טכנולוגיה. הקולקציה כוללת מיזוג ו"בלבול" של שפות (כיאה לסיפור מגדל בבל) וסגנונות אופנתיים שונים, כולל רחוב, חייטות וגלאם ערב, עטופים ואצורים בפרטים וצלליות בהשראת תלבושות שימושיות של בנאים ועובדי בניין.

ביצוע העיצובים משלב טכנולוגיה בתהליך העיצוב והייצור. שימוש בטכנולוגיית תלת מימד בכדי לדלג על שלב הסאמלפים, חישוב החומרים ועיצוב ההדפסות על בדים. המותג השתמש בטכנולוגיית ההדפסה של קורנית להדפסה על בדים שונים. בית האופנה השתמש בטכנולוגיית בינה מלאכותית AI ככלי יצירתי לדיאלוג ומחקר השראה. לראשונה בהיסטוריה Placebo משלבת את טכנולוגיית ה- NFC החולצית של Boyo בבגדים פיזיים. לקוחות יכולים TAP TO MIND על ידי סריקת התג באמצעות מכשיר הנייד שלהם, מה שמאפשר להם לחשוף פרטים על הבגדים, לצפות בייצוג הדיגיטלי שלהם ולקנות את גרסת ה- NFT של הבגד.עכשיו ניתן ללבוש את ה- NFT שרכשת!

הקולקציה הופקה בשיתוף פעולה עם:סטודיו M.A  – עיצוב ומידול מגדל בבל, סטודיו רפליקה – עיצוב סביבה ואומנות תלת מימד. יוסף אי- שיין מזרחי ולהקת קדמון  – הלחנה והפקת המוזיקה. פלסבו מאמינה שאופנה היא החומרה לממשק הטכנולוגיה והיא עושה צעד משמעותי קדימה במיזוג אופנה וטכנולוגיה, תוך יצירת אופנה לפלטפורמות   METAVERSE, משחקים ומוצרים פיזיים.

Placebo רועי דרהי צילום:@haydonperrior
Placebo רועי דרהי צילום:@haydonperrior
Placebo רועי דרהי צילום:@haydonperrior
Placebo רועי דרהי צילום:@haydonperrior

תצוגת האופנה של רועי דרהי PLACEBO נערכה בשיתוף קורנית דיגיטל ויוצרה בהדפסה דיגיטלית. רועי דהרי, מעצב אופנה דיגיטלית, תחת השם Placebo  ומייצג את דור המעצבים החדש, וענתיאל גדז', שותף ומייסד הסטארט-אפ האקולוגי Made2Flow, המתמחה במדידת האימפקט הסביבתי של תעשיית האופנה.