עמוד הבית » כושר בכל מקום

כושר בכל מקום

צילום: משה מעוז
שר פיטנס פתחה סניף ה11 רוממה בחיפה, עיר מולדתה וזכרונות ילדותה

אירוע השקה התקיים בשישי ( 17.12) בנוכחות מכובדים רבים ואנשי תקשורת, על טהרת בופה בריאותי, מוזיקה ומינגלינג. נצפו בין האורחים חבריה של שר: מגיש הטלוויזיה צחי קומה, אירית רחמים, עידו ורותם חג׳ג ולאה שנירר, שהפליאה בריקודים עם שר ובנות הסטודיו.עבור שר זוהי סגירת מעגל וזהו המתחם בו עבדה לראשונה כמאמנת כושר בתחילת דרכה.

שר פיטנס- רשת מתחמי הבריאות הידועה בקונספט חדשני ופורץ דרך בתחום הכושר בארץ ובעולם. בזכות הקמת הרשת זכתה המייסדת שר סנדה להיכנס לרשימת 30 האנשים המבטיחים בישראל לפי רשימת הדירוג של המגזין העולמי forbes. מתחמי הכושר שלה מורכבים משלושה אולמות, כאשר כל אולם מציע סוג אימון אחר: פונקציונלי, חדר כח, אירובי וכל השיעורים הייחודיים לרשת, המותאמים לנשים בלבד ומתבצעים תחת הדרכה וליווי מבוקר של מאמנת מוסמכת.

צילום: משה מעוז

סניפי הרשת ידועים בעיצוב מודרני מושקע ויוקרתי המעניק חווית אימון שונה ויוקרתית.

אדריכל הרשת רמי ימין מספר: "בסניף חיפה החדש משתקפת רשת שר פיטנס במיטבה, לאחר שנים של הקמות בכל הארץ הסניף הזה זוכה לעיצוב ותכנון ייחודי תוך שימוש בחומרים ייחודיים וחשיבה על הפרטים הכי קטנים. תושבות חיפה בהחלט יכולות להיות שמחות על הסניף הזה ובטח בהתחשב בעובדה שהוא הוקם בלב העיר ומתהדר בחניה בשפע"

צילום: משה מעוז

מנכ"ל הרשת עידן מתי: "חברת שר פיטנס היא למעשה סטרטאפ בעולם הכושר, וכמו כל פריצת דרך בכל תחום הבשורה חייבת להיות מופצת. שמנו לעצמנו מטרה להיות בכל עיר בישראל ולהנגיש את הסטנדרט הגבוה שלנו לכל אישה בארץ. עכשיו גם חיפה על המפה ופנינו ליעד הבא"

הוספת תגובה

הוספת תגובה