עמוד הבית » כחול ולבן זה הצבע שלי

כחול ולבן זה הצבע שלי

צילום: יונית קריב
צבע הכחול והלבן משתלבים נפלא ביחד

ראשית אתייחס לכל צבע בנפרד ואז נלמד כיצד לשלבם בצורה הנכונה ביותר למי הם מאימים יותר וכיצד :

צבעים בבגדים משפיעים ומושפעים ממצב הרוח שלנו. גם אם בחוסר מודעות הצבע המועדף מאפיין את הלובש אותו .כשאנחנו בוחרים צבע לרוב הוא מעיד על מצב הרוח שלנו כסטייליסטית טיפולית אני מזהה  רגשות שונים . הצבע המועדף משקף את האופיכי את מרגישה בו הכי נוח יש לכך סיבה לרוב אפשר להעזר בצבעים כדי לשנות את האנרגיה והמסר לסביבה בואו גלו זאת בצבעים כחול לבן

הצבע הכחול

צבעו של אבא שמיים על כל גווניו משדר שלווה רוגע ביטחון אינטליגנציה רגשית גבוהה ויושרה.אנשים שלובשים כחול הם אנשים בישנים רגישים חברותיים מאוזנים ורגועים לצבע הכחול כהה יש השפעה מרגיעה כחול הוא צבע קר מומלץ לאנשים שזקוקים לשלווה ורוגע הצבע הכחול מאוד מחזק את הביטחון העצמי.

הצבע הלבן

צבע הטוהר השלג הזוהר והאור

צבע הלבן משדר התחלות חדשות טוהר ניקיון אמינות אופטימיות אהבה ואור. אנשים שלובשים לבן הם אנשים מאוד מאוזנים מסודרים. בעלי בטחון ופתיחות להתחלות חדשות. לצבע הלבן יש השפעה של אור ואנרגיה טובה במיוחד ללובשים ולסובבים אותו . הוא קליל ונותן הרגשת פתיחות הנעה והקשבה . .

שילוב הצבע הכחול והלבן

הוא שילוב מנצח הכחול מתאים לכולם אני לוקחת כרגע את צבע הכחול הנפלא מדגל ישראל הוא מתאים לכולם בשילוב לבן.אם בחולצה או שמלה שזה החלק שמשתקף ומשקף את גוון הפנים שלנו  ממליצה לכהות עור לשלב צעיף לבן או תכשיט לבן. כחול לבן בשילוב מכנסיים מתאים לכולם הצבע הלבן בחלק העליון מאיר מאוד את הפנים מומלץ לאנשים עייפים כאמור מטשטש ומאיר חגיגי מאוד משדר טוהר זוהר ובטחון. מכנסיים לבנים מקובל יותר לחשוב שהוא מתאים לקיץ כי הוא מחזיר אור לדעתי מתאים לכל עונות השנה ומשדר בטחון.

צילום: יונית קריב

אני מאוד אוהבת את הצבע הכחול והלבן בעניי הם מושלמים ביחד ואפשרות הגיוון איתם הם רבות כחול ולבן בהחלט הצבע שלי בטוחה שכעט גם שלך .אז האם הבגד עושה את האדם או האדם עושה את הבגד ? בטוחה שעניתי פה על שאלות רבות באהבה גדולה .

מאת: אילנה סטייליסטית טיפולית

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה