עמוד הבית » כפכפי "בריאות" לזרימת הדם בכף הרגל

כפכפי "בריאות" לזרימת הדם בכף הרגל

כפכפי באמפרס צילום: יחצ
קולקציית כפכפי באמפרס 2021 גם לילדים

גל דוקס הקים את חברת באמפרס לאחר שירותו הצבאי יוצא יחידה קרבית, בעודו מטייל נחשף בסרי לנקה לכפכף, אשר כבש את ליבו. הוא מתאר שהנוחות בכפכף היתה נעימה לכף רגלו והחל ברעיון להפיץ את הבשורה ללא ידיעה בתחום. כתוצאה ממפגש עם מנהל מפעל המייצר כפכף זה, החל בחשיבה לשיווק המוצר ומיתוג בארץ ובעולם אשר נערך כ- 9 שנים. המוצר עשוי מחומר גומי מן הטבע שרף של עצים ולא פלסטיק כפי שמציירים כיום בעולם, המגיע מחומר גלם נפט. הרעיון הלך וצבר תאוצה והמון אנשים החלו לרכוש את הכפכף "הבראותי".כיום גיא מייצר בסרי לנקה ובעל מודעות בתחום הקיימות ומייצר במפעל "ירוק" הגורם לאפס שאריות ייצור.

צילום: יחצ

מה מיוחד בכפכף זה ? 

לדברי גל: "סוליית הכפכף מיוצרת עם בליטות וזאת על מנת להגביר את זרימת הדם בכף הרגל, אשר מקלה על עייפות, הפגת מתחים  ובבעיות רגלים כגון : סכרת, דורבן, טרשת ובכלל למי שסובל מהרגליים. הסוליה נגד החלקה ורצפה רטובה. הכפכפים מעוצבים בשלל צבעים עזים ומגוונים הרצועות דקות המספקות תחושת מקסימום לנוחות מירבית. השנה יוצרו עבור הילדים קולקצייה ייחודית ממידה 23 אשר, ניתן לרכוש אותם עם רצועה מאחור.

צילום: יח"צ

טיפ לנועלי באמפרס

רצוי לנעול את הכפכף לפי קצב אישי והתחושה בכף רגל, בכל יום להעלות את הזמן עד להסתגלות כף הרגל לכפכף כעד שלושה ימים, ותוך כדי הליכה הכפכף ייצור מאסז' מפנק ונעים.

כיום פזורות 100 חנויות בארץ, ברשת טבע קסטל וקסם הטבע ובאתר החברה: bumpersisrael.com

צילום: יחצ

מחיר: 69 ש"ח ליחידה.

2 זוגות – 120 ש"ח