עמוד הבית » מאור ומירן בוזגלו עולים בקמפיין של קניון הדר ירושלים אביב 2019
הברנז'ה הטופ

מאור ומירן בוזגלו עולים בקמפיין של קניון הדר ירושלים אביב 2019

צלם רונן פדידה
קניון הדר, בירושלים, יוצא בקמפיין ראשון עם הפרזנטורים שנבחרו לאחרונה: הזוג מאור ומירן בוזגלו.

הקמפיין נערך ע"י משרד הפרסום login  ונאמד בתקציב של כ – 200,000ש"ח. הקמפיין כולל בין היתר: שלטי חוצות, סרטונים ברשתות החברתיות, מודעות ופעילות בקניון עם הפרזנטורים.

הקמפיין יחשוף את הקולקציות החדשות לאביב קיץ 2019, לנשים, גברים ולכל המשפחה,   ויוביל אותו סלוגן חדש: #קניון הדר בא מאהבה … בהשראת הזוגיות והמשפחתיות של משפחת בוזגלו.

לדברי אייל סקוזה, מנכ"ל קניון הדר בירושלים: "בחרנו לצאת בקמפיין תדמיתי  לקראת פסח שיחשוף את הקולקציות החדשות לאביב 2019 של מותגי האופנה, האיפור, טיפוח, הנעלה ומוצרים לבית, הפועלים בקניון. לצד זה הקניון יציע לחג מתנות ב 20 ₪, בכל הקטגריות".

קניון הדר, הנמצא בבעלות משולבת של הריבוע הכחול נדל”ן וחברת כלל נדל”ן, ממוקם ברחוב הראשי של תלפיות בירושלים. הקניון משתרע על שטח מסחרי הנאמד בכ- 26,000 מ”ר, עם מעל ל- 120 חנויות המתפרשות על ארבע קומות של מסחר וחמש קומות של חניה.

צילום רונן פדידה
צילום רונן פדידה