עמוד הבית » מוצרים חדשים מסדרת Breeds לכלבים וחתולים

מוצרים חדשים מסדרת Breeds לכלבים וחתולים

צ'יוואווה, צילום רויאל קנין
רויאל קנין מרחיבה את קו מוצרי המזון הייעודים לכלבים וחתולים גזעיים

רויאל קנין (Royal Canin), היצרנית הצרפתית של מותג הסופר פרמיום למזון ותוספי תזונה לכלבים חתולים, הקימה פעילות מקומית בישראל והחלה בשיווק ישיר לחנויות מתמחות בציוד לבעלי חיים ומרפאות ווטרינריות.

הכניסה הרשמית לשוק הישראלי מלווה בהשקת מוצרים חדשים מסדרת Breeds, המבוססת על פורמולות

העונות על הדרישות הייחודיות של  17 גזעי כלבים שונים ו-4 גזעי חתולים.

סדרה זו משווקת בישראל בהצלחה וכעת יצטרפו אליה מוצרי מזון ייעודיים ל-6 גזעי כלבים פופולריים במיוחד: צ'יוואווה, ג'ק ראסל, קוקר ספניאל, ביגל, וסט היילנד וייט טרייר ותחש. הפורמולות הייחודיות מסדרה זו מבוססות על רכיבי התזונה הנכונים לכל גזע וגזע והכמויות המדויקות של כל רכיב, לתזונה בריאה ומאוזנת וכחלק מהרפואה המונעת של כלבים וחתולים.

פורמולות המזון הייחודיות פותחו במעבדות רויאל קנין על מנת להתאים למבנה הפנים והלסת, מבנה העצמות, סוג העור והפרווה של גזעים ייחודיים.

יוראי גרוסוש, מנכ"ל רויאל קנין ישראל: "אנחנו שמחים לצאת לדרך בישראל, אנחנו מודעים למחסור שאפיין את השוק בחודשים האחרונים ועושים מאמצים רבים כדי שהלקוחות הנאמנים שלנו יוכלו למצוא את מוצרי רויאל קנין בהקדם האפשרי בכל החנויות המתמחות בציוד לבעלי חיים ובמרפאות הווטרינריות.

בימים אלה אנו משיקים מגוון רחב של מוצרים חדשים מסדרת Breeds, המציעה פורמולות ייעודיות לגזעים ייחודיים כגון צ'יוואווה, קוקר ספניאל, ביגל ועוד. אני בטוח שבעלי כלבים וחתולים רבים יסתייעו במוצרים אלה, המתאימים באופן מדויק למבנה הגוף של כל גזע ולבעיות הרפואיות המאפיינות אותו".

  • תזונה ייעודית לכלבים גזעיים – צ'יוואווה, ג'ק ראסל, קוקר ספניאל, ביגל, וסט היילנד וייט טרייר ודקל (תחש)

את מוצרי רויאל קנין ניתן לרכוש בחנויות המתמחות בציוד ומזון לבעלי חיים ובמרפאות ווטרינריות ברחבי הארץ.

כלב מגזע ג'ק ראסל,
צילום רויאל קנין

אודות Royal Canin

כבר יותר מ-50 שנה רויאל קנין מחויבת לספק פתרונות של תזונה בריאה לכלבים וחתולים תוך כדי שיפור איכות החיים שלהם. החברה שנוסדה בשנת 1968 על-ידי וטרינר צרפתי, ז'אן קסארי עובדת מאז בשיתוף פעולה עם תזונאים, מגדלים מקצועיים ורופאים וטרינרים מסביב לעולם. החברה שמה לה למטרה לשפר את איכות החיים והבריאות של כלבים וחתולים ולהרחיב את המחקר הרפואי בשיתוף פעולה עם מומחים לתזונה של בעלי חיים.  הגישה הייחודית של רויאל קנין מציבה את הדרישות הייחודיות של כלבים וחתולים בראש סדר העדיפויות ובלבד תהליך המחקר ופיתוח החדשני.

בהתאם לגיל, סגנון החיים, גודל, הגזע או רמת הפעילות הגופנית, פיתחה החברה מגוון רחב של מוצרים המבוססים על מדע, במטרה לפתח דיאטות לצרכיו הייחודיים של כל כלב וחתול. מוצרי החברה מבוססים על פורמולות שיוצרו בקפידה ומשווקים בחנויות המתמחות במזון לחיות מחמד ובבתי חולים וטרינריים ברחבי העולם. מטה החברה ממוקם באימרגוס בדרום צרפת והיא פועלת בלמעלה מ-100 שווקים בשיתוף פעולה עם 7,153 שותפים ברחבי העולם, המציבים כלבים וחתולים במקום הראשון מדי יום.

סדרת breeds של רויאל קנין לכלבים מגזע ג'ק ראסל
צילום רויאל קנין

למידע נוסף, בקרו ב- www.royalcanin.com