עמוד הבית » מותג חליפות הגברים המוביל מציג את קולקציית קיץ 2019 במסגרת שבוע האופנה תל אביב .

מותג חליפות הגברים המוביל מציג את קולקציית קיץ 2019 במסגרת שבוע האופנה תל אביב .

צילום: אבי ולדמן
המותג באמוס סקוור

מותג באמוס סקוור מציג את קולקציית קיץ 2019 בהשראת המים העמוקים של האוקיינוס. השראת הצבעוניות נלקחה בשלושה רבדי עומק עיקריים תוך תנועה מקו המים אל קרקעית הים ונפלאותיו.
צבעוניות של דגי התוכי הראוותניים בגווני פסטל מחוזקים של סגול, ירוק והוורוד הצבעוניות הניאונית המהפנטת לצד השקיפות של המדוזה.
והצבעוניות המטאלית העמוקה בשימוש צבעים כהים כמו: שחור וכחול עמוק.

השנה בחרו למתוח את גבולות החליפה הקלאסית ולתת לגבר הישראלי מענה רחב של גזרות וצבעוניות נועזת לא שגרתית, לצד הדפסים וטקסטורות מגמתיות.
השימוש בשקיפות מסמל את החוסר אטימות ונעשה מרצון לשחרר את הגבר הישראלי מאפיון החליפה כמגן אנושי – שאתה לובש אותה אתה יותר פורמלי, יותר "נוקשה". המטרה היא להנגיש את החליפה " המאיימת " כמשהו יותר קליל , שהגבר ירגיש נוח להתהלך בה והם יחמיאו אחד לשני.

המותג הידוע בתחום החליפות עם ניסיון של מעל ל-10 שנים ומוביל בתחום חליפות החתן בפרט. בבאמוס סקוור מתעדכנים מידי עונה ומתכתבים עם הטרנדים העולמיים בחופף למעצבים המציגים בשבועות האופנה הגדולים. המותג לוקח השראה מאופנת הרחוב המתפתחת, בכפוף לסטנדרטים אירופיים עדכניים.

המותג שם דגש על הפרטים הקטנים שילוב הבדים, התאמת הבטנות, הכפתורים ומטפחות הכיס ועד לטיב הבדים, הגזרה הנכונה, עיצוב המוצר בקו נקי, מינימליסטי צעיר ומעודן עם אלמנטים אופנתיים מגמתיים מובהקים. באמוס סקוור פונה לגברים שמבינים ומתחברים לאופנה וסגנון, לחתנים שמעוניינים להראות מיוחדים, מדויקים ונכונים ביום חתונתם, ולאנשי עסקים שאינם מתפשרים על מראה ואיכות.

 

בין הלקוחות של באמוס סקוור : טום אביב , ברק שמיר , ינאי פרישר גוטמן , אייל גולן, ליאור נרקיס , אנחל בונני , טום אביב , דניאל ליטמן, טום באום, אייל שני , דודו אהרון , אורי ששון, עידן עמדי, דורון מדלי , ישראל אהרוני ועוד .

ניתן להשיג בסניפי המותג:

ה' באייר 22 כיכר המדינה תל אביב