עמוד הבית » התבוננות בעבר וחשיבה עיצובית מודרנית

התבוננות בעבר וחשיבה עיצובית מודרנית

צילום: סטניסלואו - בוניסקי
קולקציית ג'ינסים לאביב 2019

בוהו, רטרו, קצב – קולקציית הג'ינסים של המותג  Reserved לאביב קיץ 2019 עוצבה  עם התבוננות בסגנון העבר אך בעיקר עם חשיבה עיצובית מודרנית ומבט קדימה.

כבר מעל 150 שנה מאז המציאו את הג'ינס, ועד היום הבד הכל כך פופלארי מככב בכל מסלולי התצוגות ממותגי הרחוב ועד מותגי העל וההוא קוטור. זהו מרכיב ואלמנט מפתח בקולקציה החדשה של  Reserved לאביב 2019.

בעקבות אופנת ה streetwear והטרנדים העולמיים, המעצבים חקרו ,בדקו וקיבלו השראה מעשורים מוקדמים של האופנה לדוגמה שנות ה- 70 ושנות ה- 90, מאסתטיקה ומתרבויות שונות מן העבר ויצרו קולקציה מודרנית, אקלקטית והרמונית המשלבת טרנד, אופנה, וסטייל.

המוטיבים המרכזיים הם החיתוכים, הטקסטורות ושילובי הצבעים. בין פרטי הקולקציה ניתן למצוא: ג'ינס בגזרה ישרה, גבוה במותניים, שמלות רחבות עם שליץ גבוה, חולצות עם חתכים , ג'קטים בגזרת אוברסייז, שמלות כותנה בגזרת מעטפת או דנים מכופתרות בעל מפתח וי עמוק עם או בלי חתך מעל המותניים.

בנוסף, מציעה הקולקציה פריטים שמשתלבים באופן מושלם עם הג'ינס, שימוש בבדים "מטופלים" (  (distressed fabrics – שהיו חלק נכבד מהאסתטיקה של שנות ה-90 מככבים בקולקציה. לוח הצבעים מהוהה, כחול מאובק, צהוב בהיר או שנהב.  גזרות שכיכבו באותם שנים כמו מכנסי רכיבה קצרים , חולצות צמודות , דפוסי אנימל של נחש וליאופרד המדגישים את האופי שובב של הקולקציה.

גם צילומי קמפיין הג'ינסים לעונה בהשראת צילום במראה רטרו בסגנון סרט של ויליאם אגלסטון, צלם אמריקאי,  הנופים אקזוטיים, הנוף על חוף הים וחלל הפנים המודרניסטי מוסיפים לאופי הנוסטלגי של הצילומים.  מתוחכם, שאינו מתאמץ ,טבעי, עדין ומרומז.

המותג  נחשב כמוביל עם צמיחה גבוהה במיוחד וכיום עם 461 חנויות ברחבי העולם. הוא נחשב למותג אופנה המקביל לזארה בזכות עיצוב דומה ועם זאת מציע מוצרים איכותיים במחיר נמוך יותר. המותג בבעלות קבוצת LPP שלה מעל 1700 חנויות בעולם ב 21 מדינות, בין היתר בערים כמו לונדון, ברלין, מוסקבה, ורשה, בוקרשט, פראג, בודפשט ובלגרד.

צילום: סטניסלואו בוניסקי

 

צילום: סטניסלואו בוניסקי

 

צילום: אסף לוי

להשיג ברשת  Reserved