עמוד הבית » מי הדוברת החדשה של L’OREAL PARIS ?

מי הדוברת החדשה של L’OREAL PARIS ?

הדוברת החדשה של לוריאל פריז ג'מה. צילום יחצ חול
מותג הקוסמטיקה הבינלאומי L’OREAL PARIS (לוריאל פריז) מצרף בימים אלה שגרירה בינלאומית חדשה: ג'מה צ'אן - (ילידת 1982), שחקנית בריטית, פמיניסטית הפועלת להעלאת המודעות ולקידום שיוויון נשים, זכויות ילדים ונושאים חברתיים נוספים. צאן תככב בקרוב גם בפרסומות בישראל.

לאחר שסיימה צ'אן את לימודיה במשפטים באוניברסיטת אוקספורד בשנת 2004, קיבלה הצעה להצטרף למשרדים המובילים בלונדון, אך דחתה זאת. במקום לעסוק בקריירת המשפטים, החליטה לעקוב אחר חלומה למשחק והצליחה לסלול את דרכה להוליווד. היא כיכבה בסדרות טלוויזיה (שרלוק, וידוייה הסודיים של זונת צמרת ועוד), בהופעות בתיאטרון ובשנת 2018 פרצה להוליווד עם הקומדיה הרומנטית הגדולה ביותר, סרט מדע בדיוני וסרט אקשן של מארוול.

צ'אן היא תומכת גלויה להכללה ולייצוג מגוון בתעשייה ופועלת כדי לנסות לשנות את מה שצריך לשנות. בשנת 2019 היא השיקה חברת הפקות Long House משלה במטרה להגביר את הקולות ואת הנוכחות של אסיה והסיפורים אמריקאיים-אסייתיים בהוליווד.

צ'אן נלחמת ופועלת למען שיוויון נשים ונחשבת כפמיניסטית נחרצת. היא משתמשת בפלטפורמה שלה בקביעות כדי לדבר על סקסיזם ואלימות כלפי נשים. לאחרונה גם שיתפה פעולה עם ארגון צדקה לפליטים כדי לתרום את שמה לקו הסיוע הלאומי למניעת התעללות באנגליה ובוואלס.

היא פעילה ותומכת של "יוניסף" (UNICEF) בריטניה, שמטרתו לסייע לילדים ברחבי העולם וליצור מודעות  למצוקתם. לאחרונה השתתפה בקמפיין סיוע הכדורגל שלהם, המעניק לילדים שעברו מקרי אלימות, מרחב בטוח באמצעות ספורט.

בנוסף, במהלך מגפת ה-covid-19  צ'אן השתתפה בפעילויות התנדבותיות כדי לספק ארוחות חינם מסורתיות ברחבי העיר לונדון.

לדברי דלפין וייר-הובאס, נשיאת המותג העולמית של L’OREAL PARIS  : "ג'מה צ'אן היא ההוכחה להצלחה שמתרחשת כאשר יש לך ביטחון עצמי לעקוב אחר החלומות שלך ולדבר בעד אחרים שיוכלו לעקוב אחר חלומותיהם. מחויבת לאג'נדה ולהעצמה הנשית שלה, צ'אן היא מקור השראה מאחורי המסך לנשים צעירות לעשות שינוי. אנחנו נרגשים לקבל אותה למשפחה "

הוספת תגובה

הוספת תגובה