עמוד הבית » מי מעניקה חסות לספורטאים למשחקים האולימפיים בטוקיו 2021 ?

מי מעניקה חסות לספורטאים למשחקים האולימפיים בטוקיו 2021 ?

צילום אלירן אביטל הספורטאים האולימפיים
דנונה PRO, המותג המוביל בקטגוריית יוגורט עשיר בחלבון, יאמץ 6 ספורטאים וספורטאיות מהמשלחת הישראלית למשחקים האולימפיים בטוקיו 2021 ובפריז 2024.

הספורטאים מקבלי החסויות האישיות הם: השחיינית אנסטסיה גורבנקו, האתלטית דיאנה ויסמן, רץ המרתון מארו טפרי, אסף יסעור, לוחם טאקוונדו הפראלימפי, הג'ודאית גפן פרימו (נעדרה ממיפגש ההכרזה בגלל שהותה במחנה אימונים באלבניה) והמתעמל אלכס שטילוב.

לירז סופרין, מנהל שיווק דנונה, מקבוצת שטראוס: "אנו שמחים על ההזדמנות לתמוך בספורטאים וספורטאיות מצוינים הבונים את עצמם לקראת אירוע השיא של הספורט העולמי- המשחקים האולימפיים. ששת הספורטאים שנבחרו, רובם ספורטאים צעירים שטרם לקחו חלק במשחקים האולימפיים, עשו ועושים מסע מופלא ואנו שמחים לקחת חלק במסע האישי של כל אחד מהם.

כולם מגלמים ערכים המתכתבים עם הערכים של דנונה PRO ולכן החיבור הוא טבעי. ליבת העשייה שלנו בדנונה היא תזונה נכונה, ובכלל זאת מוצרים עשירים בחלבון, הרלוונטיים הן לספורטאים מקצוענים והן לכל מי שמתאמן ושואף לנהל אורח חיים בריא ולבנות את עצמו. הידע והניסיון שצברנו לאורך השנים, בשילוב מפגשים עם מאות אנשי מקצוע בתחום הספורט והתזונה ואינספור נקודות מפגש עם מתאמנים וצרכנים, הם אלה שהביאו אותנו להיות מובילי הקטגוריה ואנו גאים לחלוק את הידע הזה עם נבחרת הספורטאים והספורטאיות ולתמוך בהם כל הדרך, עד שיגשימו את החלום האולימפי שלהם."
מהוועד האולימפי נמסר: אנו שמחים על ההחלטה של שטראוס להצטרף למעגל החברות העסקיות התומכות בספורטאי על מוכשרים מאד של ישראל על בסיס חסות אישית רב שנתית. החברה בחרה בספורטאים וספורטאיות ממגוון ענפי ספורט – ותיקים וצעירים בתחילת דרכם הבינלאומית. כחברה העוסקת במזון, מצאה שטראוס את הדרך לתמוך בספורטאים הישגיים המקפידים מאד על אורח חיים בריא בחיי היום יום שלהם ולהפוך אותם למובילי דעה.

באירוע החתימה, שהתקיים במשרדי הוועד האולימפי בתל אביב, השתתפו גילי לוסטיג מנכ"ל הוועד האולימפי בישראל,  יעל ארד חברת הנהלת הוועד האולימפי, רענן קובלסקי, מנכ"ל מחלבות שטראוס, אבי לאופר, מנהל השיווק של מחלבות שטראוס, לירז סופרין, מנהל השיווק ומתעמל העבר מתן בלו, פיינליסט נינג'ה ישראל והפרזנטור של דנונה פרו.