עמוד הבית » מקדימים את שלב האנטי אייג'ינג

מקדימים את שלב האנטי אייג'ינג

סדרת bright boost של ניוטרוג'ינה צילום: יחצ
שתעברי את גיל ה30 גופנו ועורנו משתנה. הזמן, סטרס, מטלות של היומיום גורמים לעור לאבד את הזוהר הטבעי שלו, והוא מתחיל להראות עייף ומעט "ליפול".

בשלב הזה העור נמצא בשלב מעבר, הזקוק ליותר מלחות, אבל צעיר עדיין בשביל טיפול אנטי אייג'ינג אינטנסיבי.על מנת שהעור יהיה זוהר ובריא יותר, רצוי להתחיל טיפול למניעת הזדקנות העור בשלב מוקדם. ניוטרוג'ינה פיתחה את סדרת Neutrogena Bright Boost החדשה. לאחר שנים של מחקרים וניסויים, באמצעות 4 מדעניות מדור המילניאלז, נוסחה ייחודית המסייעת בחידוש הטבעי של תאי העור.

סדרת ה –  Neutrogena Bright Boost לטיפול בסימנים הראשונים להזדקנות העור:

  • סדרת Bright Boost מאיצה את תהליך ההתחדשות הטבעית של העור כדי לסייע במניעת הזדקנות העור ולקבל את המראה הזוהר והבריא ביותר.
  • מגבירה את תחלופת תאי העור בפני השטח הטבעיים.
  • מונעת יובש, גוון עור לא אחיד וקמטים דקים.
  • מתאימה לכל סוגי וגווני העור .

שימוש ברכיב הניאוגלוקוזאמין במוצרים המסייע לחידוש תאי העור, בשילוב  AHA ו  PHA המייצרים פילינג עדין שמסייע להיפטר מתאי עור עייפים.

הסדרה כוללת:

ג'ל קרם

קרם ג'ל במרקם קליל, המסייע לשיפור גוון העור ומניעת הזדקנותו, הודות לרכיב הפעיל ניאוגלוקוזאמין, המסייע במניעת סימני הזדקנות העור, בתחלופת תאי העור, מגביר את הלחות ובכך משפר את גוון העור; מכיל AHA ו  PHA המשלבים פילינג עדין שמסלק תאי עור עייפים.

קרם ג'ל צילום: יחצ

מחיר מומלץ: 100 ₪, 50 מ"ל

פילינג מחדש 

הפילינג מסיר לכלוך ותאי עור ומסייע בתהליך ההתחדשות הטבעית של העור, והתוצאה היא מראה עור בהיר וחלק יותר.

פילינג מחדש צילום: יחצ

מחיר מומלץ : 55 ש"ח, 75 מ"ל

סרום מאיר למראה עור זוהר

הסרום בקומפלקס הייחודי מסייע בתהליך ההתחדשות הטבעית של תאי העור ועוזר במניעת הזדקנותו. זאת הודות לריכוז גבוה במיוחד של רכיב ה-ניאוגלוקוזאמין. התוצאה היא הפחתת הפגמים והכתמים הכהים למראה עור זוהר ובריא.

סרום צילום: יחצ

במחיר מומלץ:  100 ₪, 30 מ"ל

ג'ל לחות נוזלי SPF 30 

 ג'ל הלחות  מעניק לחות בשילוב הגנה רחבה, הודות למקדם הגנה SPF30 . הג'ל מועשר בנוגדי חמצון, ומגן על העור מפני חשיפה סביבתית. מכיל את הרכיב היוקרתי ניאוגלוקוזאמין, אשר מסייע בתהליך ההתחדשות של תאי העור ומונע הזדקנות העור לעור זוהר ובריא יותר.

ג'ל לחות צילום: יחצ

מחיר מומלץ: 80 ₪ , 50 מ"ל

נסיינית המערכת: הגיע עם שליח קופסה מרשימה ובו מכלול המוצרים, התקופה שבה אנו חיים השינויים היומיומיים גורמים לנו באופן אישי לרוץ כל היום עם כל כך הרבה מטלות אשר משפיעות על עורנו, ולכן רצוי למנוע את ההזדקנות בקרמים המעניקים שיפור, גמישות והזנת העור לעור בריא רך ונעים ולהקדים עוד בטרם את הטיפול באנטי אייג'ינג. זוהי בשורה חסרת תקדים לשגרה ומניעה בטיפוח העור בגיל מוקדם יותר וכך ניתן להגיע לעשורים המאוחרים עם עור יפה וצעיר מכפי גילו.

הוספת תגובה

הוספת תגובה