עמוד הבית » אך הפכה מור ממן ממלכת יופי להצלחה מסחררת בעולם בתחום הקוסמטיקה ועכשיו באמירויות

אך הפכה מור ממן ממלכת יופי להצלחה מסחררת בעולם בתחום הקוסמטיקה ועכשיו באמירויות

מור ממן צילום איילת רבינוביץ
"אני מאמינה בכוח נשי. אני שואפת לעודד נשים להגיע לעצמאות כלכלית, ליצור להגשים את החלומות שלהן"

מור ממן (25), מלכת היופי של ישראל לשנת 2014, העבירה את רוב שנות הילדות שלה כילדה חסרת בטחון. אלא שאז, בחופש הגדול שבין כיתה ז' לח' היא עברה שינוי משמעותי במראה החיצוני שלה, דרך ירידה מבוקרת במשקל ופיתוח מודעות בנושא כושר ותזונה נכונה. משם הדרך אל תחרות מלכת היופי ואל הנצחון נסללה עבורה בבטחה.

"בשנה של התחרות, הגיעה אלינו הביתה כתבת לראיין את אמא שלי, כמי שזכתה בצעירותה בתחרות מלכת היופי של באר שבע" מספרת ממן. הכתבת, שהבחינה מיד כי היופי עובר במשפחה, הציעה למור להרשם לתחרות מלכת היופי של ישראל: "אמא שלי חשבה שזה יתרום לי משמעותית לבטחון העצמי" אולם לא רק עניין הבטחון השפיע על תמיכתה של אמא של מור, אלא גם העובדה כי היא סובלת מאובדן זיכרון כתוצאה מנפילה, ואיננה זוכרת את חייה שקדמו לכך:"ההשתתפות שלי איפשרה לה לחוות דרכי את החוויה שהיא איננה זוכרת".

לאחר שזכתה בתחרות "מלכת היופי", ולאחריה בזכות לייצג את ישראל בתחרות "מיס עולם", החלה ממן את צעדיה בעולם הדוגמנות. אלא שאז בחרה לפסוע את המשך הקריירה שלה בדרך קצת אחרת והקימה חברה של מוצרי קוסמטיקה – "מור ממן קוסמטיקס". "תמיד חלמתי להיות בעלים של חברת קוסמטיקה, היה לי ברור שזה הייעוד שלי. כשהייתי בת 21 הייתי שותפה בחברת קוסמטיקה בארה"ב, הייתי אחראית על הפורמולות ועל האריזות וזה היה בדיוק כל מה שחלמתי" היא מספרת "יחד עם זאת למדתי על עצמי שאני רוצה להיות עצמאית לחלוטין ולהוביל את החזון שלי בעצמי".

צילום איילת רבינוביץ.

במקביל לתחילת דרכה בעולם הקוסמטיקה, החלה ממן גם את תחילת דרכה הזוגית. היא פגשה בפרנק, השניים התאהבו והתחתנו, וכך הביאו לעולם את בנם הבכור ג'וזף, פרי אהבתם. "המצב הכלכלי העגום בו היינו בזמן שהייתי בחופשת לידה דרבן אותי לצאת ולדאוג לפרנסתנו" היא אומרת: "במשך תשעה חודשים התרוצצתי בין מפעלים וספקים, כשג'וזף צמוד אלי ופיתחתי את המוצר הראשון שלי – הטינט, mer rose(ים ורוד), אותו השקתי לפני שנה, ביום הולדתי ה-24".

"מאז הקמת החברה, מגיעות אלינו בקשות רבות מרחבי העולם, הפניות מגיעות לאתר וחלק גדול מהן מגיע לאינסטגרם שלי". ממן משתפת בגאווה: "הרבה מהלקוחות רוכשות דרך מכרים וחברים שגרים בארץ והם שולחים להן את המוצרים, היה לי ברור שבמקביל להתבססות החברה בארץ אני צריכה להקים אתר בינלאומי". וכך היה, בימים אלו מוצריה של מור מופצים ברחבי העולם, החל מפריז, דרך לונדון וניו יורק, ועד דובאי: "לשמחתי הרבה הסכם השלום שנחתם מאפשר לנו למכור את המוצרים שלנו גם באמירויות, קשה לי להסביר את ההתרגשות למראה המשלוחים הרבים לרחבי העולם".

אך, למרות ההצלחה בעולם הגדול, ממן לא שוכחת את המקור:"אני מאוד מחוברת לשוק הישראלי, זה הבית שלי ופה הלב שלי. ההצלחה לה זכיתי פה מהרגע הראשון, היא זאת שנתנה לי את הדרייב להגיע לכל העולם". היא משתפת:"בארץ יש הצלחה גדולה המלווה באהבת חינם שמחממת לי את הלב כל פעם מחדש".

את ההצלחה, בעולם ובארץ מלווה ממן עם אמונה שלמה במוצרי החברה:"אני מאמינה ביופי הטבעי של האישה. הרצון לטיפוח הנאמן למקור והדגשת יופייה של כל אחת ואחת. זה האני מאמין של המוצרים שלי. כל המוצרים שלי הם סופר איכותיים, טרנדים, חדשניים, והאריזות הן וואו בפני עצמן ומרגשות כל לקוחה". וככל הנראה אמונתה השלמה במוצריה היא גם הסיבה שלמרות שזנחה את עולם הדוגמנות, עבורם היא מוכנה לעמוד מול המצלמה בכל הזדמנות.

תקופת הקורונה, שהעמידה עסקים רבים בפני אתגרים לא צפויים או מתוכננים, דווקא תפסה את מור מוכנה:"החברה שלי משווקת רק באון ליין, והקורונה עודדה את הרכישה באונליין בכל העולם, ולימדה את כולנו לצרוך את המוצרים שלנו בדרך הזאת". על כן הזינוק בקנייה ברשת, רק הגביר אצלה את תאוות היצירה:"בכל רגע נתון אני עובדת על פיתוח של כמה מוצרים במקביל. ובנובמבר תושק סדרת מוצרים חדשה ומרגשת".

"אני שואפת להטמיע מסר של שינוי גישה כלפי איפור", משתפת מור על רוח המוצרים שלה, "שנשים יאהבו את עצמן כפי שהן וישתמשו במוצרי איפור שעוזרים להן להבליט את מה שיפה אצלן, תוך שהן שומרות על מראה טבעי, זאת רוח המותג שלי". את הגישה הזאת ניתן לחוש לא רק בחיי המוצרים על המדף, אלא גם בחייה הפרטים של מור:"אני מאמינה בכוח נשי. אני שואפת לעודד נשים להגיע לעצמאות כלכלית, ליצור להגשים את החלומות שלהן"

"זאת הסיבה ששיתפתי את העוקבות שלי מהרגע הראשון בתהליך של בניית החברה שלי, בפיתוח של כל מוצר, ברגעים היפים וגם ברגעים המאתגרים והמורכבים יותר, כי ככה הם החיים עצמם" היא מוסיפה. "למשל אני יכולה לגלות שבחצי שנה האחרונה אני עובדת על הקמת חברה חדשה. הפרטים ייחשפו בקרוב". אומרת מור ומסיימת עם טעם של עוד.