עמוד הבית » מקוריות ואהבה לאופנה: מגינת ילדים למעצבת אופנה. סיפורה המרתק של שרית דניאל

מקוריות ואהבה לאופנה: מגינת ילדים למעצבת אופנה. סיפורה המרתק של שרית דניאל

צילום: מזל יעקובוב
שרית דניאל בת 47 נשואה לאורן מזה 25 שנה, אמא, אישה וקרייריסטית בנשמה. בעברה החלה את דרכה כגננת ועם הזמן, גילתה את עצמה והבינה שהעיצוב הוא קרוב יותר לליבה.

שרית דניאל התחילה את דרכה המקצועית בעולם העיצוב אופנה עם אהבה וסיפוק רב. התחילה לאייר  מיצירות מהלב, וכבר מהתחלה היו ברורים הכישרונות הייחודיים שלה. מצאה את השילוב המושלם בין יכולת היצירתית לבין האיזון הרגשי.

שרית מספרת : "תחום האופנה תמיד משך אותי. גם כשהייתי גננת ועבדתי עם חומרי יצירה מלכלכים הקפדתי להתלבש בלבוש אופנתי, נוח ומכבד מה שאני משדרת כלפי חוץ אל העולם, הבאתי את האישיות שלי דרך הלבוש. תמיד זה גרר תגובות חמות מהסביבה שכמובן זה החמיא לי.  זה פגש אותי במקום העבודה ומחוצה לה. האימהות בגן בכניסה בבוקר תמיד החמיאו על המראה הלבוש שלי.  כאשר הייתי טסה לשופינג בחו"ל עם חברות הייתי שולפת להן את הפריטים הנכונים המחמיאים לגופן ועוזרת להן לעשות קנייה נכונה".

שרית מוסיפה: "תמיד היה חשוב לי איך אני נראית ומה אני משדרת בדגש על סגנון לא מתאמץ אבל מלא בסטייל ונשים אהבו והגיבו בהתאם.
המון פעמים בחיי שמעתי משפטים כמו : את יודעת ללבוש בול את הבגד הנכון לכל אירוע שאת נמצאת בו, ככה אני רוצה להתלבש, קחי אותי איתך לקניות".

צילום: מזל יעקובוב

לצד האהבה והתשוקה הגדולה שלי לעולם האופנה, שרית הבינה שזה לא מספיק עבורה והחלה במסלול של למידה, להעשיר את עצמה בידע בעזרת כלים פרקטיים ויישומיים ובחרה ללמוד קורס סטיילינג בשנקר לחקור ולצלול לעולם האופנה וזאת  בידיעה לתת את המרב עבור לקוחה  שתגיע תקבל חווית קניה אישית מקצועית ומהנה.

בגיל 46 לאחר כמה משברים שבינהם אמה ניפטרה בטרם עת והרגישה מיצוי מתחום החינוך. הבינה שזה עכשיו או לעולם לא, גם הגוף שידר עבורה לחפש את דרכה החדשה. ולמרות שבתפקידה כגננת הייתה בעלת תעודת מדריכת הורים מוסמכת ופנסיה מסודרת. אך, הגוף והנפש שלה בחרו אחרת. ההחלטה הכריעה והחלטתה לצאת מאזור הנוחות, לעשות שינוי ולהתחיל לצעוד קדימה אל התשוקה שבערה לה.

צילום: מזל יעקובוב

ההתחלה החדשה
יד ביד עם בן זוגה (שהוא אדם עסוק בפני עצמו) ובפרגון מלא, תכננו ובנו את סטודיו בוטיק שלה הנמצא בביתה במושב מסילת ציון מקום פסטורלי אויר צלול הממוקם למרגלות הרי ירושלים ( לטרון).הם  טסו לאיטליה, עם הרבה חששות אבל הרבה אמונה בעצמי וחזון.
שרית מספרת: "קיטטנו רגליים במשך ימים ארוכים והבנתי כמה זה לא קל לאסוף לי את האוסף הפרטי ולכוון אל קהל היעד שלי, פתאום הבנתי שלקחתי על עצמי משהו גדול כי חשוב לי לעשות את זה באופן מושלם. אספתי את הקולקציה הראשונה מ-11 ספקים שונים ויצרתי את המותג בוהמיו".

מותג בוהמיו

לדבריה: "כשסידרתי את הסטודיו הצלחתי לראות את הכל מתחבר אחד עם השני בסנרגיה מושלמת והרגשתי סוג של גאווה לצד השדון הקטן מרתיע על חוסר ביטחון. לצילומי אופנה הראשונים שכרתי סטייליסטית מאוד מנוסה ואני לא אשכח לעולם את מה שהיא אמרה לי שנתן לי כוח אדיר.. אני לא יודעת אם את עשית את כל זה במודע או שפשוט הצליח לך".גם כשהלקוחות הגיעו הן הגיבו באותו האופן ובשבילי כל חיזוק כזה היה עולם ומלואו, הרגשתי שהצלחתי ליצור סינרגיה בין כל הפריטים ולהביא את עצמי בקפידה על בחירת בדים נעימים וגזרות מחמיאות".

צילום: מזל יעקובוב

"ההשראה שלי נשאבת מכל אותן נשים עסוקות" מוסיפה שרית, בשלב כזה או אחר בחייהן, שרצות בין עבודה, ילדים, בית, לימודים, זוגיות ומנהלות הכל תוך כדי שהן חושבות על עצמן, על המראה שיגרום להן להתלבש במראה שהוא מצד אחד עדכני וצעיר ויחד עם זאת מייצג את הנשיות לצד נוחות מהבדים והגזרות המחמיאות וגורמות עבורן לתחושה טובה, ביטחון, סטייל עם אמירה אישית.

צילום: מזל יעקובוב

"אני נהנית לראות אשה מטופחת בבגד שעושה לה טוב היא מרגישה שהיא בטופ שלה. אני עושה צעדים לעבר הגשמת החלום  האישי שלי פחות לייבא מחו"ל ולייצר את הדגמים העל זמניים המנצחים שכרגע עדיין יושבים במגירה ומחכים לרגע הנכון לצאת לאור.
נתתי המון חשיבה על דגמים שיחמיאו לכל אישה וילוו אותה שנים בארון בדגש כל איכות טובה וכמובן, מחירים סבירים שהרבה נשים יוכלו להרשות לעצמן להתפנק. ההמתנה שלי כרגע משתלמת כי אני מחושבת ובונה את זה באופן כזה עד שאהיה שלמה עם עצמי".

צילום: מזל יעקובוב

ראיה בעוד 5 שנים
שרית רואה את עצמה עם קולקציית הפרמיום ועם דגמים שעיצבה שהם פרי יצירתה  ובמחירים נגישים לכולן.שרית זוכרת את עצמה בימים שבהן ייחלה לבגדים יפים בתקציב שרצתה לעמוד בו.שרית רואה את עצמה פותחת את חנות הדגל ומגיעה לקהל יותר גדול של נשים, מבחינתה זו שליחות.