עמוד הבית » סדרת 'ילדודס' של "עוף טוב"

סדרת 'ילדודס' של "עוף טוב"

עוף טוב - שניצל מיני דקיק בציפוי צ'יפס צילום סטודיו עוף טוב
עוף טוב" מביאה את הכיף והשמחה לשולחן האוכל ולצלחת של הילדים, עם מוצרים טעימים וערבים לחיך הישראלי החברה משיקה בימים אלה שני מוצרים חדשים בסדרת 'ילדודס' – סדרת מוצרי הילדים שתמיד כיף לאכול: שניצל מיני דקיק מצופה ושניצל מיני דקיק בציפוי צ'יפס.

סדרת 'ילדודס' של עוף טוב פותחה במיוחד עבור ילדים בהתאם להעדפות הטעם שלהם, ללא פשרות על איכות המוצרים.  המוצרים הוותיקים בסדרה נחשבים לאהובים במיוחד על ילדים והם מוצעים במגוון צורות משמחות: דינוזאורים, דובונים, שניצלונים ולבבות וכוכבים. כעת כאמור השמחה גדולה אף יותר עם השקת שני המוצרים החדשים.

שני המוצרים החדשים, כמו ארבעת המוצרים הוותיקים בסדרה, הם מוצרים המצטיינים בטעמם ובאיכותם, הם עשויים מעוף שגדל ללא אנטיביוטיקה והם ללא סימון אדום, כך שהילדים נהנים ממוצרים איכותיים שכיף לאכול אותם כארוחת צהריים או ערב, לקחת לפיקניק או ליום לימודים ארוך, לאכול כארוחה מסודרת או כנשנוש מפנק.

עוף טוב – שניצל מיני דקיק מצופה
צילום סטודיו עוף טוב

בעוף טוב ממליצים: סדרו את השניצלים על הצלחת בצורה יצירתית, עם תוספת ירק ופחמימה ויש לכם ארוחה מאוזנת, כיפית וטעימה להגיש לילדים שלכם.

שניצל נחשב לאחד המאכלים האהובים ביותר במטבח הישראלי. לצד סלט ירקות, צ'יפס או פירה, עם קטשופ או בלי כלום – שניצל חזה עוף הוא בהחלט ממלכי המטבח בארץ. האיכות הגבוהה של המוצרים בסדרת 'ילדודס' של "עוף טוב" והפיקוח המוקפד על כל שלב בתהליך ההכנה מוודאים כי כל מוצר שיוצא מהמפעלים של "עוף טוב" מגיע לצרכן כשהוא  איכותי, טעים והכי קרוב לשניצל שמכינים לבד בבית.

שניצל מיני דקיק, מוצע במחיר של בין 26.90 ₪ ל- 29.90  ₪ לאריזת 500 גרם. ניתן להשיגו בכל רשתות השיווק וחנויות ומזון הגדולות. המוצר בכשרות אוירבך מהדרין.

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה