עמוד הבית » סדרת ACT NOW, תבלינים ללא גלוטן

סדרת ACT NOW, תבלינים ללא גלוטן

מעצב השיער שוקי יוסף צילום: יחצ

סדרת ACT NOW

מותג השיער הבינלאומי אינדולה משיק סדרת מוצרים לטיפוח ועיצוב השיער בנוסף פיתוח קו מוצרים הבוססים על רכיבים טבעיים תוך שימוש באריזות מחומרים הניתנים למחזור וזאת במטרה לשמור על כדור הארץ מפני תהליכי זיהום הסביבתיים. על כל מוצר שנמכר נמנעים מהשלכה של שני בקבוקי פלסטיק שמזהמים את הסביבה כשהמטרה היא לאסוף 1.5 מילון בקבוקי פלסטיק בשנה הראשונה.

מונה מגוון רחב של מוצרים בסדרה: טיפוח, חפיפה, עיצוב והגדרה, טקסטורות, ״פיניש״, כלל המוצרים עשויים מנוסחאות עדכניות, פורמולה טבעונית, רכיבים טבעיים בין היתר תמצית זרעי צ׳יה ושמן אבוקדו. המוצרים אינם מכילים סולפטים, סיליקונים,פראבנים,שמנים מינרלים וצבע.

 

סדרת המוצרים ACT NOW
צילום: יחצ

טווח ממוצע המחירים נע בין: 89₪-229₪ ( ללקוחות 20% הנחה במעמד הקניה הראשונה בסלון. הלקוחה תתבקש לסרוק QR קוד שיהיה מפורסם במספרות שיציעו למכירה את המוצרים והיא תוכל לממש במקום ללא תנאי את ההנחה המיוחדת).

נסיינית המערכת: התחלתי להשתמש במוצר הנקרא שמפו ריפר לטיפול ושיקום שיער יבש ופגום להשלמת הטיפול השתמשתי במסכת הזנה המועשרת בשמן אבוקדו, לאחר שלושה ימים של חפיפה, ראשית לציין שהריח כל כך נעים ותחושה של אוירת ספא, בנוסף הצורך שלי היה בשינוי במראה השיער לפחות בהתחלה במרקם התחושתי ואכן, השיער פחות "קופצני" קל עבוד עימו ונוח לאחר ייבוש השיער לעשות פן. אני רוצה לציין שיש חשיבות להתאמת המוצר לשיער וכמובן תקופה של שימוש בהם, חייבת לשבח את המותג על שמירה על איכות הסביבה שמבטיח לי שהחברה שאני משתמש שומרת על הריימות בעולמנו.

סדרת תבלינים ותערובות תיבול ללא גלוטן

חברת "תבואות", המתמחה במוצרי מזון אורגניים וטבעיים, משיקה סדרת תבלינים ותערובות תיבול אורגניים, שיוצרו מגידולים נקיים מרעלים והנדסה גנטית.

התבלינים מיובאים מהודו, כולל עשרה תבלינים אורגניים: פלפל שחור גרוס, צ'ילי אדום גרוס, קינמון טחון, כמון טחון, כורכום טחון, ג'ינג'ר טחון, כוסברה טחונה, קארי טחון, גאראם מסאלה טחון ופלפל קאיין טחון. מהחברה נמסר שהסדרה עשויה 100% תבלינים טהורים המיוצרים מחקלאות אורגנית, ללא גלוטן או תוספות.

המוצרים מוצעים במיכלי פלסטיק שקופים ונוחים לשימוש, עם מכסה הנפתח משני הצדדים: צד אחד עם חורים וצד שני מותאם להכנסת כפית. כל אחד מהתבלינים מתאים למגוון מאכלים ובהם עוף, דג, בשר, ירקות, סלטים, פסטות, אורז, חביתה, פשטידות ומאפים, וחלקם מתאים גם לשתייה חמה, פונטש, עוגות וקינוחים.

תבואות – סדרת תבלינים אורגניים. צילום: אייל גרניט

כשרות: פרווה, באישור הרבנות הראשית לישראל.להשיג ברשתות השיווק

מחיר: 12.90 ש"ח למיכל במשקל 75- 90 גרם.

נסיינית המערכת: אני אוהבת תבלינים בבישולים ומעט. מה שמוצא חן בעיני שהתבלינים הינם אורגנים ומריחים זאת בפתיחת המוצר. הארומה מורגשת באוכל באופן ישיר. הננעד רחב של תבלינים יוצרת חוויה קולינרית בחך.