עמוד הבית » סודות השפיכה הנשית

סודות השפיכה הנשית

צילום:PIXABAY
מה יש בה בשפיכה הנשית squirting orgasm)), שכל כך כותבים עליה, שואלים עליה (האם כל אישה יכולה לחוות אותה? כיצד חווים אותה? ממה היא נגרמת מבחינה אנטומית?) שרבים שואפים לחוות אותה ולפעמים אף מציבים אותה כיעד להשגה?

אנחנו בתור בני אדם אוהבים מסתורין, אוהבים לכבוש שיאים ולגלות דברים חדשים. דווקא המסתורין שמאחורי התופעה, יוצר עניין רב כל כך סביבה.

בעבר, לפני שהמדיה הגיע לפרונט, לא ממש דיברו על התופעה הזאת כמו שהיא מדוברת כיום. נראה שחוויית השפיכה הנשית הייתה נחלתן של יחידי סגולה מועטים, ושהשיח על אותה שפיכה היה מין תורה שבעל פה המבוססת על נוסחה שלא הייתה מפורסמת כל כך שעברה מפה לאוזן, בפורומים סגורים ובספרות שלא כולם ידעו עליה או נחשפו אליה.

גם אלה שזכו לחוות את החוויה העוצמתית הזאת בתור בני זוג, או נשים לבדן, נקלעו אליה בדרך כלל בצורה ספונטנית כבדרך אגב, מבלי הכנה מראש ומבלי שנעשה מעשה מתוכנן על מנת להגיע אל אותה שפיכה. לרוב, השפיכה במהלך האקט הזוגי או האישי, היתה מלווה בהבעת פליאה והפתעה. יש שראו בכך מצב מכונן שהעיד על גירוי וחיבור מטורף לבן הזוג או ל'עצמי שלי' שהתבטא בשפיכה המדוברת, ויש שהגיבו בתדהמה מלאה אופוריה או בפחד ובהלה.

צילום: PIXABAY

כיום, אודות למדיות החברתיות, התופעה הזאת מוכרת ומוזכרת הרבה ברשת, יוצרת ענין וסקרנות, ומפתחת אצל רבים כמיהה להגיע אליה ולחוות אותה. בתור גבר שכותב על דברים הקשורים לאנטומיה נשית, אני יכול לתאר את התופעה רק מבחינה תיאורטית ומנקודת המבט הגברית, יתכן מאד שנשים ירגישו חוסר נוחות שגבר כותב על דברים הקשורים בווגינה הנשית, אך בכל זאת, גם כשמדובר בדבר שקשור לאישה באופן ישיר, כשבני הזוג חווים זאת יחד, הגבר הוא בהחלט חלק מהחוויה. ולכן חשוב שגברים יידעו על התופעה הזאת בהיבט של החלק שלהם בתהליך. מלבד העובדה שכשהשפיכה הנשית קורית בפועל, הגבר מרגיש מועיל, שווה, לאו דווקא בקטע של האגו והגבריות שלו, אלא בהיבט הזוגי של החיבור עם בת הזוג, שהיא הגיעה לאיזשהו שיא חדש כובש פסגות של הנאה – וזה קרה אתו יחד!

אני כותב כאן על השפיכה הנשית של המצב היזום והמעושה, שרוצים ליצור אותו ממש בידיים מבלי שנקלענו אליו במקרה.הכוח לחוות שפיכה נשית, קיים כמעט אצל כל אישה. אבל כדי להוציא את הכוח אל הפועל, על הגבר לדעת שמדובר על סוג של אומנות המצריכה ידיעה מוקדמת.

אמנם נכון שצריך את האומנות הפיסית, של הכרת הנקודות הווגינליות בנרתיק האישה וידיעת התנועות הנכונות (הכוונה לידיים), אך כל זה לא יספיק. אני לא אכנס כאן לפן הטכני של הנקודות האורגזמיות הפוטנציאליות, אני לא נוטה להעלות דברים כאלה על הכתב באופן של הדרכה מעשית, אני אתייחס בעיקר לפן הרגשי/פסיכולוגי הנדרש, כדי לאפשר את המצב המיוחל הזה, שאגב, הוא לא שייך דווקא בתור קריטריון לחוות שפיכה, אלא גם לשאר הדברים הקשורים ליחסי המין ולפוטנציאל של האישה לחוות אורגזמה, אפילו הרגילה והפשוטה ביותר.

האישה צריכה להיות ב"wave" הנכון כדי לחוות שפיכה נשית וזה תלוי לא רק בה אלא גם בגבר שלה, כשמדובר על שפיכה באקט זוגי. האישה זקוקה להמון ביטחון ואמון בגבר שלה שמשפיע על השחרור הנפשי שלה ולא משנה איזה ביצועיסט הגבר שלה מתיימר להיות.

ישנם שני שלבים שקורים לרוב אצל האישה מבחינה פסיכולוגית, בפעם הראשונה או בפעמים הראשונות בחייה כשהיא חווה את השפיכה המדוברת.

ישנה הבהלה הראשונית הנוצרת אצל האישה מחמת הסיטואציה העומדת להתרחש, שיוצרת אצלה סוג של מחסום, לפעמים בלתי נשלט, מחמת שהדבר לא מוכר לה. הגוף שלנו מגיב לפעמים בסטרס או במעצור להרגשות שהוא איננו מכיר וחווה אותן בפעם הראשונה. בהמשך, יש את השלב השני של העצירה של שחרור הנוזל מחמת הפחד שהאישה מרגישה שדומה ל-לפני הטלת שתן. זהו מצב מגביל וחוסם שעוצר את השחרור, כי באמת לא נעים להטיל שתן בפני בן הזוג. אך כמו שחלקכם כבר אולי הספיק לקרוא בפלטפורמות אחרות, הנוזל היוצא בשפיכה הנשית איננו שתן, אין לו ריח ולא טעם של שתן. מבלי להיכנס עכשיו לפרטי ורזי סודותיו של הנוזל הזה, ההרגשה של היציאה שלו ושל השתן דומים מאד, מה שיוצר סיבה לבהלה ולמעצור… צריך זמן הסתגלות כדי להבין זאת וליצור את ההפרדה. כאן באה לידי ביטוי החשיבות של הביטחון של האישה עם הגבר, כדי לגרום לה להרגיש משוחררת יותר.

לגבר יש תפקיד חשוב להרגיע את האישה תוך כדי התהליך, להיות ער למה שקורה איתה ולזהות פחד וחשש שלה על מנת לעצור אם צריך. ללטף, להשרות ביטחון ולהדגיש לה שוב ושוב: "אני כאן והכל בסדר", זכרו – האירוע בתחילתו יכול להיות מאד מפחיד ומרתיע לאישה שחווה אותו בפעם הראשונה. כשהתהליך נעשה נכון, הוא לא בהכרח נגמר. אישה יכולה לחוות השפרצה ושפיכה במשך שעות עד שהיא תזרוק את הגבר ל'כל הרוחות' מרוב הנאה שקרובה להתעלפות.

צילום: PIXABAY

סממנים נלווים של השפיכה הנשית יכולים להתבטא באיבוד שליטה על הגוף ותנועות פרכוס לא רצוניות. לא כל הנשים יחוו את המצב הזה, כי מדובר על אלמנט של איבוד שליטה שנשים חוששות ממנו לפעמים, וגם כאן, כדי להגיע לכך צריך להיות החבר הטוב ביותר של אישה, כדי שהיא תרגיש מספיק ביטחון מול הגבר כדי 'לאבד שליטה' מולו. נשים אחרות יכולות להגיב בבהלה כה גדולה הקרובה למיני אירוע טראומטי של איבוד השליטה על עצמן, והן עלולות לחשוש ואפילו לסרב לחוות את החוויה המסעירה הזאת שוב.

אם הכל הלך כמו שצריך, והנקודות הווגינליות של האישה מגורות היטב והאישה הגיעה למצב של שפיכה או אפילו השפרצה (שמצריכה רמת שחרור הרבה יותר גדולה אצל האישה), החדירה שלאחר מכן תהיה משהו שונה מפעמים רגילות, הנאה פיזית השונה באופייה מחדירות רגילות, וזהו הסיכוי הגדול ביותר של האישה לחוות אורגזמה יוצאת דופן מחדירה.

נשים רבות לוקחות עמהן רגשות חיוביות אחרי שהן חוות שפיכה לראשונה. הן ירגישו מאד מחוברות לעצמן, הן ירגישו הרגשת אושר של גילוי דבר חדש, ירגישו עוצמות נשיות, ובעיקר ירגישו אופוריה שהן הצליחו להגיע למשהו שהן אולי קראו ושמעו עליו מחבירות או הרצאות, אך לא האמינו שהן אי פעם יחוו אותו בפועל.

כל האמור לעיל מתייחס בעיקר לשפיכה הנגרמת באופן יזום. אך קיימת גם השפיכה הטבעית, הקורית במהלך האקט, שגם היא קיימת בכוח, אך כדי שהיא תקרה בפועל נדרשים תנאים בסיסיים רבים יותר, ולכן היא נדירה יותר.

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה